Links på www virker ikke.
Fra : Joergen Bondesen

Dato : 08-05-10 09:16

Hej NG.

Jeg har dansk Win XP med IE 8.

Når jeg f.eks kommer på denne side:
http://tvtid.tv2.dk/allekanaler/
hvor de fede overskrifter er links, virker de ikke.
Jeg lukker derfor www og kører mit program Window Washer.
Herefter virker links.
Det er lidt bøvlet, så er der mulighed for at tilpasse en opsætning i XP /
IE?

Jørgen Bondesen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-05-10 15:10

"Joergen Bondesen" <bondesen@cool.dk> skrev :

>Jeg lukker derfor www og kører mit program Window Washer.

Du kan bruge [F5], når du er inde på siden, det burde også
hjælpe.

Det er da lidt nemmere.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 08-05-10 19:11

Hej Kerim

Tak for dit svar, men det hjælper desværre ikke.

Jørgen Bondesen