Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Flash player problem på en 64 bit pc med w~
Fra : Nyheder

Dato : 29-04-10 01:04

Hej NG

Håber at nogen har en løsning på mit problem.

Jeg har en 64 bit pc med en windows 7. Jeg bruger Danske Bank og den
side bruger bl.a. Flash player.

På Adobes hjemmeside skriver de: Adobe Flash Player is not supported
for playback in a 64-bit browser. However, you can run Flash Player in
a 32-bit browser running on a 64-bit operating system.

Er det sådan ar man skal køre explorer o 32 bit mode?

Hvis det er løsningen hvordan gør man så lige det?

Forslag modtages gerne.

Sten

Fra : emjeppesen

Dato : 29-04-10 10:03

Nyheder skrev:

>Jeg har en 64 bit pc med en windows 7. Jeg bruger Danske Bank og den
>side bruger bl.a. Flash player.

Siden bruger da vist Java

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Nyheder

Dato : 29-04-10 03:18

> Siden bruger da vist Java

Hej

Der er 2 måder man kan logge sig ind og det er rigtigt at Log-on
ActivCard bruger JAVA og der kan jeg også godt komme ind men jeg
bruger Log-on e-Safekey som åbenbart bruger Flash player.

Men det er ikke kun iforhold til Danske Bank. Jeg vil godt kunne bruge
sider der bruger Flash Player sådan generalt.

Sten

Fra : Kent

Dato : 29-04-10 10:21

Den 29-04-2010 09:03, Nyheder skrev:
> [...]
>
> Er det sådan ar man skal køre explorer o 32 bit mode?
>
> Hvis det er løsningen hvordan gør man så lige det?

Jeg har bare brugt den IE8, som fulgte med min Window 7. Så jeg ved ikke
om der både er en 32 og 64 bit version af IE. Men Flash-banneren øverst
på siden fungere uden problemer.

Har du prøvet på microsoft.dk at vælge at installere IE8. Hente IE8 ned,
slette IE fra maskinen og installere igen?

--

Kent

Fra : Kent

Dato : 29-04-10 10:23

Den 29-04-2010 11:21, Kent skrev:
> Jeg har bare brugt den IE8, som fulgte med min Window 7. Så jeg ved ikke
> om der både er en 32 og 64 bit version af IE. Men Flash-banneren øverst
> på siden fungere uden problemer.
Og, skulle jeg nok lige tilføje, det er naturligvis Windows 7 64 bit,
som jeg kører på denne maskine.

--

Kent

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-04-10 16:42

On 29-04-2010 09:03, Nyheder wrote:
> Hej NG
>

> Er det sådan ar man skal køre explorer o 32 bit mode?

Du har 2 versioner af IE på din windows maskine.
Internet Explorer (64-bit)
Internet Explorer

Hvis du installere flash, så vil den kun virker i 32 bit udgaven (den
uden bit angivelse)

Det er iøvrigt også den der er default, så det bør ikke give nogle
problemer.

> Hvis det er løsningen hvordan gør man så lige det?

Har du prøvet at installere den Flash der ligger til download -giver det
nogle problemer med dit logon?

> Forslag modtages gerne.

Du kan også prøve en anden browser?
http://www.browserchoice.eu/

--
/Bjarke
http://backup.cent.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Infinity

Dato : 08-05-10 13:31

"Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> problemer.

> Har du prøvet at installere den Flash der ligger til download -giver det

Havde samme problem, men DB rådede mig til at bruge 32 bit browseren og det
fungere fint.
Hvis ikke, så ring til DB og få hjælp af dem, de giver dig sikkert en
engangs pinkode og så er du oppe at køre igen.

--
/Infinity