Synkronisere bogmærker / Favoritter melle
Fra : Erling

Dato : 28-04-10 09:58

Hej

Jeg bruger nogle forskellige browsere på mine Pc'er.

IE og FF under XP, samt FF under Ubunto.

Findes der en metode således man kan synkronisere sine bogmærker mellem
de forskellige Browsere?

Jeg er klar over at der findes en tilføjelse til FF der hedder Xmarks
som jeg også bruger mellem FF på de 2 maskiner. Problemet er så
synkroniseringen mellem IE og FF!

mvh
Erling

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 28-04-10 10:27

Den 28-04-2010 10:58, Erling skrev:
> [...]
>
> Jeg er klar over at der findes en tilføjelse til FF der hedder Xmarks
> som jeg også bruger mellem FF på de 2 maskiner. Problemet er så

Xmarks virker også sammen med IE. Download plugin på Xmarks hjemmeside.

Mogens

Fra : Erling

Dato : 28-04-10 11:53

On 28-04-2010 11:27, Mogens Nielsen wrote:

> Xmarks virker også sammen med IE. Download plugin på Xmarks hjemmeside.
>
> Mogens

Mange tak for hjælpen.

Erling