Browsere går ned ved søgning
Fra : CK®

Dato : 26-03-10 18:20

Hej alle!

Jeg er ved at blive godt tosset!

Problem:
Når jeg søger i Google efter hvad som helst, går min browser ned.
Det sker i 99% af tilfældene, og det er uanset om jeg bruger IE8, FF
3.6.2 eller den nyeste Chrome.

Jeg kan også søge i Bing, så sker det samme.

Chrome er jo så smart, at man kan lave søgninger i adressefeltet, men da
går den osse ned.

Jeg har osse været ude for at gå ind på IMDB og søge på en filmtitel,
hvor browseren dør.

Det er rent ud sagt p*sseirriterende!

Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men kan forestille mig at problemet
ikke ligger hos browserne, men hos Windows, eftersom det er alle
browserne den er gal med.

Så nu spørger jeg her og i windows-gruppen.

Nogen, som har gode ideer til løsning af problemet?

Jeg bruger Windows 7 Ultimate, totalt opdateret.
Jeg har prøvet at slå antivirus og firewall (Vipre Premium) fra uden effekt.

Hjælp!

Tak

Claus

Fra : emjeppesen

Dato : 27-03-10 09:37

CK® skrev:

>Nogen, som har gode ideer til løsning af problemet?

Jeg synes at programmet "Secunia PSI" er rigtig god til at finde
problemer og levere løsningsmuligheder.
Det er vel dybest set et program, der finder sikkerhedshuller, men dem
er der jo også nogle stykker af i forskellige programmer.
Programmet er gratis og je har hentet det via
http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,67137-order,4-page,1/download.html

Hilsen emj

Fra : CK®

Dato : 27-03-10 12:37

Den 27-03-2010 09:37, emjeppesen skrev:

> [...]
> er der jo også nogle stykker af i forskellige programmer.
> Programmet er gratis og je har hentet det via

Det har jeg brugt i lang tid nu, og det finder ikke noget galt.
Har kørt en deep scan med mit antivirusprogram, det fandt heller ikke noget.

Det ender vel med en re-installering af Windows...

Claus

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-04-10 08:24

CK® skrev:

> Det har jeg brugt i lang tid nu, og det finder ikke noget galt.
> Har kørt en deep scan med mit antivirusprogram, det fandt heller ikke
> noget.

Opstod problemerne før du installerede PSI Secunia? For rent faktisk kan
Secunia PSI godt være skyld i de problemer, du nævner. Jeg havde længe
stabilitets problemer med PSI Secunia installeret. Efter fjernelse af
programmet eksisterer stabilitets problemerne ikke mere.
Og det var ikke beta-versionen. Du kan evt. prøve at ændre
indstillingerne i PSI Secunia så det ikke starter op automatisk i
proceslinien og se om problemerne forsvinder.

> Det ender vel med en re-installering af Windows...
>
> Claus

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-04-10 08:25

CK® skrev:

> [...]
> noget.
>
> Det ender vel med en re-installering af Windows...

Glem mit svar...Læste ikke lige dit sidste indlæg...Sorry.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Leif Neland

Dato : 31-03-10 11:15

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg søger i Google efter hvad som helst, går min browser ned.
> Det sker i 99% af tilfældene, og det er uanset om jeg bruger IE8, FF 3.6.2

Prøv at slå alle "fremmede" toolbars fra i dine browsere.

Leif

Fra : CK®

Dato : 31-03-10 11:32

Den 31-03-2010 12:14, Leif Neland skrev:
> "CK®"<kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at slå alle "fremmede" toolbars fra i dine browsere.
>
> Leif

Ja, det kunne jeg seføli have prøvet, men jeg havde andre problemer med
'putteren, så jeg har geninstalleret Windows og er nu glad igen

Tak for ideen.

Claus