Browser
stl_s 3840
arlet 2470
internet explorer 8 STINKER
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-10 02:24

http://chokmah.dk/02.temp.pix/microsoft.html

er det overskueligt ?

altså stave kan jeg ikke - men bortset fra det kan
det ..

Mv.
Bo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-03-10 09:33

Bo M. Mogensen skrev:

>http://chokmah.dk/02.temp.pix/microsoft.html

jeg når hertil http://klattrup.dk/misc/enbanktilbo.jpg og så stopper jeg
(har ikke behov for adgang til den netbank

i firefox er java nødvendig http://klattrup.dk/misc/enbanktilboifirefox.jpg

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-10 19:09

> jeg når hertil http://klattrup.dk/misc/enbanktilbo.jpg og så stopper jeg
> (har ikke behov for adgang til den netbank

nahh det har jeg har lige brugt 10 000 kr mere ind jeg havde i den tro de
var der imens min netbank var nede
ja jeg troede faktisk der var + 10 000 kr og ikke minus :)

Hmm ... der er et eller andet galt med min ie8 ..

> i firefox er java nødvendig
> http://klattrup.dk/misc/enbanktilboifirefox.jpg

hvordan henter du det nødvendigt ?

------

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-10 21:02

> http://sdlc-esd.sun.com/ESD6/JSCDL/jre/6u18-b79/jre-6u18-windows-i586-s.exe?AuthParam=1269627276_2b8aae78e01f30425b712caac26f883f&GroupName=JSC&FilePath=/ESD6/JSCDL/jre/6u18-b79/jre-6u18-windows-i586-s.exe&File=jre-6u18-windows-i586-s.exe&BHost=javadl.sun.com
>
> eller den korte version
> http://java.com/en/download/manual.jsp

Tak skal du have Ivan - men jeg tænkte når alle andre kunne få det til at
fungere så måtte der være noget galt med min så jeg slettede og
geninstalerede ie8 og nu virker det - gu ve hwa der er gået galt ?

Mv.
Bo MM

Fra : Max

Dato : 26-03-10 12:30

Hej Bo

> er det overskueligt ?

Jeg bruger IE8 uden problemer, heller ikke noget
problem med netbank, så måske du skulle snakke
lidt med din bank og tænke lidt mindre på IE8.

Max

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-10 19:10

> Hej Bo

> Jeg bruger IE8 uden problemer, heller ikke noget
> problem med netbank, så måske du skulle snakke
> lidt med din bank og tænke lidt mindre på IE8.

jeg kan som du kan se på det html dokument jeg havde oppe slet ikke komme på
bankens hjemmeside