Vis indholdsfortegnelse i Opera engelsk ud~
Fra : Rune Jensen

Dato : 21-03-10 01:01

I Opera DK-version kan man få en indholdsfortegnelse over et
HTML-dokument, sådan set bare hvordan man har prioriteret sine Hx-tags:

Hovedmenu : Vis -> Sidens fremtoning -> Indholdsfortegnelse

Men hvordan fås denne funktion i den engelske udgave?

MVH
Rune Jensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-03-10 01:57

Rune Jensen <runeofdenmark@gmail.com> skrev :

>Hovedmenu : Vis -> Sidens fremtoning -> Indholdsfortegnelse
>
>Men hvordan fås denne funktion i den engelske udgave?

Content=> Settings => Preferences => Advanced => Content.

http://help.opera.com/Windows/10.51/en/content.html
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-03-10 03:22

On 21 Mar., 01:56, Kerim Ellentoft <ke...@mail.tele.invalid> wrote:

> Content=> Settings => Preferences => Advanced => Content.
>
> http://help.opera.com/Windows/10.51/en/content.html

Tak Kerim,, det kigger jeg på ;)

PS. Jeg har problemer med nyhedsserveren igen, jeg ser kun hvert andet
indlæg ca., så derfor en blanding af Google Groups og Thunderbird.

MVH
Rune Jensen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-03-10 19:23

On Sun, 21 Mar 2010 01:00:52 +0100, Rune Jensen wrote:

> Hovedmenu : Vis -> Sidens fremtoning -> Indholdsfortegnelse
>
> Men hvordan fås denne funktion i den engelske udgave?

View -> Style -> Table of contents

Og hvis du mener i Opera 10.50+ med den nye O-menu, så finder du "style"
under page.

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk