IE8 - toolbar expanderer
Fra : Rado

Dato : 26-02-10 16:47

Nogle gange oplever jeg at IE8s toolbar pludselig expanderer, som vist
her:

http://miscfiles.net/temp/0001/ie8tool.html

er der andre der oplever det samme?

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Martin Ploug

Dato : 27-02-10 19:25

Den 26-02-2010 16:46, Rado skrev:

> [...]
>

> --
> Rado
>
> Demokrati: To ulve og et får der stemmer om

Hej

Har du installeret en eller flere specielle toolbarer?
Hvis ja, prøv at afinstallere disse. Ændrer det noget?
Har du prøvet at højreklikke et sted på værktøjslinjen
og vælge Lås værktøjslinjerne? Ændrer det noget?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Rado

Dato : 28-02-10 19:17

On Sat, 27 Feb 2010 19:25:16 +0100, Martin Ploug <mploug@pc.dk> wrote:

>Har du installeret en eller flere specielle toolbarer?
>Hvis ja, prøv at afinstallere disse. Ændrer det noget?

Har tænkt på at afinstallere dem en efter en og se om det forsvinder.
Ville blot lige høre om det var et kendt problem der skyldtes noget
andet, først.

>Har du prøvet at højreklikke et sted på værktøjslinjen
>og vælge Lås værktøjslinjerne? Ændrer det noget?

Nej, den er altid låst.