Mail/News program søges
Fra : m

Dato : 22-02-10 23:15

Jeg mangler en mail klient til at læse nyheder " -usenet " med.
Mangler Windows Mail eller OE i min Win 7
Kan de hentes som installations programmer et sted ?
Eller hvilket program minder mest om Windows mail som man kan finde og
installere.
Jeg vil IKKE bruge Windows Live Mail
Har fundet OE6 som et installerings program, men den er desværre i 32 bit
og min Win 7 er 64 bit æv øv
Nogen der måske kan hjælpe ?

Mvh M

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-02-10 23:27

m skrev den 22-02-2010 23:15:
> Jeg mangler en mail klient til at læse nyheder " -usenet " med.

Prøv i gruppen dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : Janner

Dato : 23-02-10 08:14

m skrev:

> [...]
> installere.
> Jeg vil IKKE bruge Windows Live Mail
> Har fundet OE6 som et installerings program, men den er desværre i 32

Jeg stod med samme problem - valgte Thunderbird da jeg heller ikke fandt
Win live mail anvendeligt. Det kræver lige lidt tilvænding når man er
vant til win mail, men det går nu fint fint.

/Jan