IE8 "Din sidste webbrowsersession sluttede~
Fra : Svend Tingleff

Dato : 19-02-10 09:45

Jeg har altid lukket IE med X-et i øverste højre hjørne.

IE8 er ikke fornøjet med det, men kræver "korrekt" lukning med Filer /
Afslut.

Det er imidlertid 2 klik, hvor X-et kun er et klik.

Er der nogen, der ved, hvordan man kan undgå vinduet "Din sidste
webbrowsersession sluttede uventet..."?

Venlig hilsen
Svend

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-10 21:23

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er imidlertid 2 klik, hvor X-et kun er et klik.
>
> Er der nogen, der ved, hvordan man kan undgå vinduet "Din sidste

Hej Svend

Ikke at jeg har svaret - men "glad" for at se at andre oplever det samme som
jeg gør efter jeg er gået over til Win 7.....det skete ikke i XP.

mvh

Jesper

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-02-10 23:19

Den 19-02-2010 21:22, Jesper skrev:
> [...]
>
> Ikke at jeg har svaret - men "glad" for at se at andre oplever det samme som
> jeg gør efter jeg er gået over til Win 7.....det skete ikke i XP.

Hej

Jeg ved godt, at det ikke løser problemet med IE8, men
har I overvejet at bruge Firefox?

http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Jeg har selv et andet skørt redirect problem i Google
Dokumenter, når jeg bruger IE8, men i Firefox kører
det bare

Venlig hilsen
Martin

Fra : Svend Tingleff

Dato : 20-02-10 13:55

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ikke at jeg har svaret - men "glad" for at se at andre oplever det samme
> som jeg gør efter jeg er gået over til Win 7.....det skete ikke i XP.

Hej Jesper

Jeg har også XP, så jeg mener, at fænomenet skyldes IE 8. Det var der ikke i
IE 7.

mvh

Svend

Fra : Jesper

Dato : 20-02-10 14:32

> [...]
>>
> Hej Jesper
>
> Jeg har også XP, så jeg mener, at fænomenet skyldes IE 8. Det var der ikke

Hej Svend.

Okay - nu bruger jeg primært Firefox på mine XP maskiner, så jeg har faktisk
ikke oplevet det på en XP maskine - ej heller ikke de gange jeg har brugt
IE8 på XP maskinerne.

Så jeg kan også kun anbefale Firefox - virker meget hurtigere end IE8.

mvh

Jesper