fjerne i adressefeltet
Fra : Brother Tuck

Dato : 19-02-10 07:32

Hej NG
Jeg bruger Explorer 8.
I adressefeltet ved pilen kan jeg se hvilke sider jeg sidst har brugt, men
nu er der pludselig også kommet en oversigt der hedder oversigt og
favoritter. Disse ønsker jeg ikke at få vist.
Kan de fjernes ?

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-02-10 13:00

Den 19-02-2010 07:32, Brother Tuck skrev:
> [...]
> men nu er der pludselig også kommet en oversigt der hedder oversigt og
> favoritter. Disse ønsker jeg ikke at få vist.

Hej

Jeg er ikke helt sikker på, om det er løsningen,
men prøv:

Funktioner > Internetindstillinger > fanen indhold >
fjern flueben ud for Favoritter > OK > Anvend >
OK

Venlig hilsen
Martin

Fra : Brother Tuck