hjælp til gmail
Fra : ...

Dato : 16-02-10 11:05

Hvordan får jeg gruppering af mails væk i gmail, jeg kan simpelthen ikke
finde noget i indstillinger.

Det jeg ønsker er at når jeg skriver sammen med A og hun sender mails så
kommer de ind en efter en og ikke sammen.
Og når B sender ønsker jeg dem også en og en og ikek samlet.

..*.
..*.

Fra : cje

Dato : 19-02-10 00:33

On 16 Feb., 11:04, "..." <noe...@undermaattentrala.dk(fjern trala)>
wrote:
> [...]
> kommer de ind en efter en og ikke sammen.
> Og når B sender ønsker jeg dem også en og en og ikek samlet.

Noget af det allerbedste ved gmail er netop, at samtalerne samles. Det
burde andre mailløsninger også gøre! Hvis du ikke kan leve med det, så
bør du vælge en anden (og dårligere) løsning.

/cje

Fra : Paul-J

Dato : 21-02-10 13:35

> [...]
> kommer de ind en efter en og ikke sammen.
> Og når B sender ønsker jeg dem også en og en og ikek samlet.

Jeg var helt enig med dig i starten.
Det er forvirrende når man kommer fra outlook express.

Men gmail har så mange fordele at jeg holdt fast.
Og lidt efter lidt har jeg vænnet mig til denne "samtalegruppering".
Der er så mange underlige ting man skal vænne sig til med computere.....