Siden kan ikke vises
Fra : Tommy Hansen

Dato : 26-12-09 19:56

Hej
Jeg har et problem med en Acer Aspire bærbar med Vista der køre på trådløs
netværk.
Der er forbindelse til nettet ( Kan køre windowsupdate) men IE 8 og safari
vil ikke vise nogen sider.
Hvad er der sket ? regner med det er et simpel problem med opsætningen.

Vh
Tommy

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-09 21:32

Tommy Hansen skrev:

> Der er forbindelse til nettet ( Kan køre windowsupdate) men IE 8 og safari
> vil ikke vise nogen sider.

Det kan være en firewall, der blokerer. Det kan være
dns-serveren, der er i udu. Det kan være virus. Det kan være ...

Hvis du fortæller lidt om, hvad der sker, når du forsøger at
hente en hjemmeside, kan det være, du kan få mere præcis
hjælp. Hvis du får en fejlmeddelelse, så fortæl ordret, hvad
den siger - og i hvilken browser den vises.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus, spyware og andet snavn:

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-09 21:34

Kim Ludvigsen skrev:

>Undgå virus, spyware og andet snavn:

snavn ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 26-12-09 21:50

Ivan V. Klattrup skrev:

> snavn ?

"Snavs", gætter jeg på.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-09 23:09

Ivan V. Klattrup skrev:

> snavn ?

"snavn" - altså slemme ting med navne med "s" , som Spyware,
Spam, viruS og rootkitS (host).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær mere om danske ord - og alle er stavet korrekt:

Fra : Tommy Hansen

Dato : 26-12-09 23:28

> Det kan være en firewall, der blokerer.
Det var det nu ikke, men det fik mig til at prøve at afinstallere Norton.
Det hjalp

Vh
Tommy

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-09 23:37

Tommy Hansen skrev:
> Det var det nu ikke, men det fik mig til at prøve at afinstallere Norton.
> Det hjalp

Så har der nok været en firewall i Norton.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide til begyndere om Ubuntu Linux: