Internet Explorer 8 er muligvis defekt
Fra : CanonKnud

Dato : 23-12-09 18:14

Kan man afinstallere IE 8 og gå tilbage til IE 7?
Jeg har tidligere set valgmuligheden "fortryd installation af IE
8, gå tilbage til tidligere version", men husker ikke hvor. Er
der hjælp at hente?
mvh Knud

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-12-09 19:10

"CanonKnud" <bonke@removewedebo.dk> skrev :

>Jeg har tidligere set valgmuligheden "fortryd installation af IE
>8, gå tilbage til tidligere version", men husker ikke hvor. Er
>der hjælp at hente?

Den skulle da gerne være i Tilføj/Fjern profgrammer.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-12-09 19:57

"CanonKnud" skrev i en meddelelse
> Kan man afinstallere IE 8 og gå tilbage til IE 7?

Ja - fjern den via "tilføj/fjern programmer" - den vil så automatisk gå
tilbage til IE7.

Windows Update vil så senere prøve at prakke dig den på igen - der
vælger du avanceret og kan så fjerne fluebenet, så den ikke bliver
installeret - og du kan også vælge at den ikke skal prøve igen.

Du vil så have IE 7 igen - og den vil løbende blive holdt opdateret af
Windows Update - men vil ikke skifte til IE8

Jan (der kører IE7 pga bøvl med IE8 )

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Josie

Dato : 03-02-10 14:55

Hej gruppe.

Vi har haft installeret IE 8 men ville ikke have den og afinstallerede den
igen, og har siden haft problemer med en opdatering af den
hver gang vi tænder computeren, jeg har fulgt med her i gruppen om det, men
har alligevel ikke
kunnet finde ud af hvor det er man går ind og fjerner det flueben så den
ikke hele tiden prøver igen.

Vi kører med IE 7 igen og vil bare have den lille opdaterings bandit
fjernet.

Jeg skal desværre nok have det skåret ud i pap for at kunne finde ud af
det

Mvh. Josie.

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-12-09 21:30

CanonKnud skrev:
> Kan man afinstallere IE 8 og gå tilbage til IE 7?
> Jeg har tidligere set valgmuligheden "fortryd installation af IE
> 8, gå tilbage til tidligere version", men husker ikke hvor. Er
> der hjælp at hente?

Sikkerhedsmæssigt er IE8 en del bedre end IE7. Alene af den grund ville
jeg ikke nedgradere, hvis jeg nu var til IE.

Alt andet lige, er det måske også lidt kort for hovedet bare at sige den
er defekt - måske du kunne uddybe.. Hvor og i hvilken forbindelse virker
den ikke? Det kan være andre her oplever de samme problemer som dig og
måske kan give nogle fif til at løse dem. Så du ikke behøver at
nedgradere, mener jeg.

MVH
Rune Jensen

Fra : CanonKnud

Dato : 24-12-09 09:35

> [...]
dig og
| måske kan give nogle fif til at løse dem. Så du ikke behøver at

Jeg har fået forskellige råd i gruppen dk.edb.system.ms-Windows,
en "xp-fastfrysning" sker tilsyneladende kun når IE 8 kører
sammen med andre programmer. Hvis, og dette er nyt, jeg bruger FF
som browser, kører det øjensynligt fint nok. Både med OE,
Photoshop incl Bridge, Share Point designer og WS Ftp-pro kørende
samtidig.