Google ikke startside i FF men i IE?
Fra : Mr. Mox

Dato : 22-12-09 07:10

Jeg har hele iden haft Google som startside både i Firefox og Internet
Explorer, men nu har en ASK fidus "sneget sig ind som startside i FF.
I "Internetindstillinge" har jeg Google som startside, men muligheden
for at vælge den i FF er der ikke mere. Hvodan får jeg det ASK værk
væk???
Glædelig jul fra jENS g Mr. mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-12-09 19:29

Mr. Mox skrev:
> [...]
> I "Internetindstillinge" har jeg Google som startside, men muligheden
> for at vælge den i FF er der ikke mere. Hvodan får jeg det ASK værk

Startsiden i Firefox skal indstilles i Firefox. Ikke i dine
internetindstillinger. Gå ind på den ønskede side i Firefox.
Klik på Funktioner => Indstillinger => Overordnet => klik på
knappen Anvend nuværende sider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 22-12-09 14:59

On 22 Dec., 19:28, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
> internetindstillinger. Gå ind på den ønskede side i Firefox.
> Klik på Funktioner => Indstillinger => Overordnet => klik på

Ja selvfølgelig!!!! Undskyld, tak og god jul Jens G Mr.
Mox