Manglene video på hjemmesider
Fra : Erik Poulsen

Dato : 17-12-09 00:34

Hejsa

Har et lidt underligt problem med min IE 7. Nogle videoer vil den ikke vise
og der fremkommer istedet er icon. F.eks.
http://sondagsavisen.dk/99/01033924/ Skulle visse en video med Gordon Ramsay
laver Beef Wellington.

Hvad kan der være galt? Computer er næstet ny installert og er scanner på
aller leder og kanter.... Så der skulle ikkevære noget "snavs" på.

Ide'en med, at ligge en anden browser på. Har tænkt på, men den falder ikke
i god jorden hos resten i huset og det løser jo heller ikke rigtigt
problemet....

På forhånd tak
Erik

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-12-09 01:22

Erik Poulsen skrev, Den 17-12-2009 00:34:
> Har et lidt underligt problem med min IE 7. Nogle videoer vil den ikke vise
> og der fremkommer istedet er icon. F.eks.
> [...]

Når jeg forsøger at afspille Beef Wellington står der "This video has
been removed by the user".

Har du flere eksempler?

> Hvad kan der være galt?

Har du installeret Flash Player?

> Ide'en med, at ligge en anden browser på. Har tænkt på, men den falder ikke
> i god jorden hos resten i huset og det løser jo heller ikke rigtigt
> problemet....

En browser fra et andet firma end Microsoft kan fint være installeret
samtidigt med IE. Så kan hver især bruge den browser, som vedkommende
synes bedst om.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 17-12-09 01:34

Hej Jens

Det var hurtigt

> Når jeg forsøger at afspille Beef Wellington står der "This video has been
> removed by the user".
Det ved jeg, men jeg får bare et icon oppe i venstre hjørne. Hvor film
skulle have været.. Kan se det virker fint i Firefox, men det hjælper ikke.
Når fruen forlanger IE og vil ikke bruge andet

> Har du flere eksempler?
Kan desværre huske dem kommer jeg på dem skal jeg nok skrive!

> Har du installeret Flash Player?
Ja og det updateret.

> En browser fra et andet firma end Microsoft kan fint være installeret
> samtidigt med IE. Så kan hver især bruge den browser, som vedkommende
> synes bedst om.
Bruger som skrevt ovenfor også firefox, men kravet er IE også
virke....desværre

/erik

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-12-09 02:08

Erik Poulsen skrev, Den 17-12-2009 01:34:
> Kan desværre huske dem kommer jeg på dem skal jeg nok skrive!

Nej, det behøves ikke. Jeg troede, at problemet på dit link måske var,
at filmen var fjernet, og ville bare se, om de andre var det samme.

> Ja og det updateret.

Den Flash-plugin, der er installeret i IE, skal være downloaded med IE
og ikke Firefox. Ellers ved jeg ikke, hvad der kan være galt.

Fra : /John

Dato : 17-12-09 01:29

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har et lidt underligt problem med min IE 7. Nogle videoer vil den ikke
> vise og der fremkommer istedet er icon

Du mangler åbenbart FlashPlayer:
http://get.adobe.com/flashplayer/

John

Fra : Erik Poulsen

Dato : 17-12-09 01:37

Hej John

> Du mangler åbenbart FlashPlayer:
> http://get.adobe.com/flashplayer/

Den har jeg skam og fuldt opdateret.

/erik

Fra : /John

Dato : 17-12-09 01:49

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den har jeg skam og fuldt opdateret.

Møstisk; indslaget åbner fint UTube her, med beskeden om, at indslaget er
fjernet.

Melder pas :(

John