apple.dk
Fra : BorreBoy

Dato : 16-12-09 17:37

Hejsa.

Jeg kører Win 7 og IE8.
Når jeg er inde på www.apple.dk og navigerer rundt, går det ekstremt
langsomt. Har ingen problemer med andre hjemmesider.

På andre computere oplever jeg ikke problemer. Nogen der kan gætte sig til
hvad det skyldes?

Fra : Steen

Dato : 16-12-09 18:27

BorreBoy <thomasXXX@borre.in> wrote:

> [...]
> langsomt. Har ingen problemer med andre hjemmesider.
>
> På andre computere oplever jeg ikke problemer. Nogen der kan gætte sig til

Har du prøvet om der sker det samme med andre browsere...fx Chrome eller
Safari?
--
Steen

Fra : BorreBoy

Dato : 16-12-09 19:21

"Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet om der sker det samme med andre browsere...fx Chrome eller
> Safari?

Det har jeg ikke. Vil helst ikke installere alt for meget crap. Jeg tror det
helt klart det vil hjælpe. Min mistanke er på IE8.

Fra : Ole C

Dato : 16-12-09 19:45

BorreBoy skrev blandt andet:

> Det har jeg ikke. Vil helst ikke installere alt for meget crap. Jeg
> tror det helt klart det vil hjælpe. Min mistanke er på IE8.

Safari og Chrome fortjener næppe at karakteriseres som "crap" - i modsætning
til IE8.
I øvrigt kan de jo bare afinstalleres igen med et ordentligt
afinstallationsprogram....

--
vh
Ole C

Fra : Steen

Dato : 16-12-09 20:07

Ole C <mail@FJERNolec.dk> wrote:

> Safari og Chrome fortjener næppe at karakteriseres som "crap" - i modsætning
> til IE8.
> I øvrigt kan de jo bare afinstalleres igen med et ordentligt
> afinstallationsprogram....

Jeg har i mange år brugt Safari som min foretrukne browser - for nyligt
blev den dog skubbet ned på andenpladsen af Googles Chrome.

Jeg har haft de fleste browsere installeret - de fylder jo ikke så
meget, og som nævnt, så kan alle spor hurtigt fjernes efter dem igen.

Jeg synes egentligt det er lidt pudsigt, at flere ikke forsøger sig med
dem læssevis af gratis browsere der findes, og så vælger det man bedst
kan lide.
--
Steen

Fra : Rune Jensen

Dato : 16-12-09 20:59

Steen skrev:

> Jeg har i mange år brugt Safari som min foretrukne browser - for nyligt
> blev den dog skubbet ned på andenpladsen af Googles Chrome.

Jeg er fuldstændigt overbevist om, at Google har fat i den lange ende
med Chrome. Den er knaldende hurtig, og meget sikker, to ting, de
faktisk skriver, de lægger vægt på, og det er helt rigtigt set af
Google. Men der er en del arbejde, før Chrome kan accepteres af alle og
enhver - deril er den lidt for minimalisisk som den er nu.

Jeg synes bare, man skal prøve den. Så kan man jo selv bedømme.

MVH
Rune Jensen

Fra : Steen

Dato : 16-12-09 21:25

Rune Jensen <runeofdenmark@gmail.com> wrote:

> [...]
> enhver - deril er den lidt for minimalisisk som den er nu.
>
> Jeg synes bare, man skal prøve den. Så kan man jo selv bedømme.

Nemlig. Min første tanke var: Hold kæft hvor er den grim!
Så opdagede jeg de mange skins der kan hentes....der fungerer fint, uden
at sløve noget

--
Steen

Fra : KentBM

Dato : 17-12-09 13:08

BorreBoy skrev:
> [...]
> langsomt. Har ingen problemer med andre hjemmesider.
>
> På andre computere oplever jeg ikke problemer. Nogen der kan gætte sig
Har du prøvet om det hjælper at slå kompabilitetsvisningen til på Apples
sider?

--

Kent

Fra : BorreBoy

Dato : 17-12-09 20:46

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet om det hjælper at slå kompabilitetsvisningen til på Apples
> sider?

Den valgmulighed har jeg ikke på apple.dk