Browser
stl_s 3840
arlet 2470
flytte foretrukne
Fra : fjern_parantes

Dato : 28-11-09 16:58

Jeg har skiftet computer og styresystem fra XP Home til Windows7 64bit.
Min browser er IE8. Jeg har en dejlig lang liste af "Foretrukne" som jeg
gerne vil flytte over i min nye browser og derved være fri for at skulle
indtaste alle links igen. Det har imidlertid voldt mig kvaler. Når jeg
går i mappen "Brugere" og i min personlige mappe, ligger alle mine
foretrukne i mappen "Foretrukne", men når jeg åbner IE8 og vælger
"Foretrukne" er der ingen af de gamle. Hvis jeg vælger IMPORTER/EXPORTER
ved højreklik i "Føj til Foretrukne", kan jeg kun importere htm-filer,
altså selve linket og ikke hele mappestrukturen. Hvad gør jeg galt?? Jeg
har en fornemmelse af, at det er en "forkert" FORETRUKNE jeg får åbnet.

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 29-11-09 01:05

fjern_parantes <"per.andreasen(fjern_parantes)"@gmail.com> wrote in

> [...]
> har en fornemmelse af, at det er en "forkert" FORETRUKNE jeg får åbnet.
>
> På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Marker mappen med de foretrukne og brug "drag and drop" metoden til en
USB stick, de har vel ikke ændret mappe strukturen i Windows 7 ?
For ellers er det så bare bagefter at gøre det samme igen, bare den
modsatte vej fra USB'en til destinationen for de foretrukne under Win7.

Nu kender jeg ikke Win7, har kun gjort det utallige gange under WinXP
hvor den metode virker.

--
Henrik Laursen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-11-09 01:09

On Sat, 28 Nov 2009 16:57:53 +0100, fjern_parantes
<"per.andreasen(fjern_parantes)"@gmail.com> wrote:

>På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Det fremgår ikke lige om du stadig har en partition med dit gamle
styresystem, men hvis du logger ind på Live via IE8 kan du lave online
synkronisering af bookmarks og så ellers importere dem online i dit
nye styresystem.

Det er også vældig praktisk hvis du brugere flere PC'ere med IE8.