goggle billeder
Fra : Bent E.

Dato : 23-11-09 11:38

FF3
Når jeg vælger subjekt, og jeg vælger fx. "dyr", kommer der en masse
rammer, men der er ingen billeder i.
Dog kommer billedet frem når jeg klikker i rammen.
På min nabos comp. er der billeder i alle rammerne.

Jeg har været i "indstillinger" og gjort sammenligninger, men kan ikke finde
noget ad den vej.
Er der nogen derude der har en løsning på mit lille problem?

Hvis jeg skifter til IE7, er der ingen problem.

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-11-09 14:34

Bent E. skrev, Den 23-11-2009 11:37:
> Er der nogen derude der har en løsning på mit lille problem?

Jeg ved ikke, om jeg har løsningen, men følgende indstilling skal være
valgt: Funktioner -> indstillinger -> indhold -> indlæs billeder
automatisk. Og så er der en tilhørende knap, der åbner en liste over
undtagelser, som også skal checkes.

Fra : Bent E.

Dato : 23-11-09 16:52

Jens Jensen wrote:

> [...]
> valgt: Funktioner -> indstillinger -> indhold -> indlæs billeder
> automatisk. Og så er der en tilhørende knap, der åbner en liste over

Hej Jens.
Et check viser at der desværre ikke er noget at kome efter, div. flueben er
sat.

Bent E.

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-11-09 17:02

Bent E. skrev, Den 23-11-2009 16:51:
> Et check viser at der desværre ikke er noget at kome efter, div. flueben
> er sat.

Du kan prøve at starte Firefox i fejlsikret tilstand fra start-menuen.
Hvis det gør en forskel, falder mistanken på tilføjelser, hvis du bruger
sådan nogen.

Hvis du vil have mere hjælp til problemet, kan du spørge her:
http://forum.mozilladanmark.dk/index.php.

Fra : Bent E.

Dato : 25-11-09 16:39

Jens Jensen wrote:

> [...]
> sådan nogen.
>
> Hvis du vil have mere hjælp til problemet, kan du spørge her:

Søgte hjælp i <forum.mozilladanmark.dk>, og fandt til sidst ud af at en
genindstallation
løste problemet.
Synderen lå et eller andet sted i "generelle indstillinger".
Tak for input.

Mvh Bent E.