DR programoversigt død i FF
Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-11-09 17:31

DR's programoversigt http://www.dr.dk/tjenester/programoversigt/ er
pludselig død i min Firefox (fuldt opdateret på Win XP). Der hvor
kanallogoerne skal være, er der en lille cirkel der roterer i hver rubrik
og den kommer aldrig videre.

At klikke på "Rediger kanaler" hjælper ikke noget; der sker absolut intet.

Det er da troligt at jeg har ændret noget, f.eks. tilvalgt en kanal eller
rokeret rundt på dem, men det skulle vel ikke lamme den i flere døgn.

Er der en cookie jeg kan slette, eller hvordan for jeg den igang igen?

Behøver jeg at sige, at siden virker fint i MSIE
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-11-09 17:54

On Sat, 21 Nov 2009 17:31:01 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
> pludselig død i min Firefox (fuldt opdateret på Win XP). Der hvor
> kanallogoerne skal være, er der en lille cirkel der roterer i hver rubrik

Problemet er løst. Jeg slettede simpelthen samtlige cookies fra DR (og der
var mange), så nu kan jeg bygge op forfra.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-11-09 17:59

Kurt Hansen skrev:

> [...]
> pludselig død i min Firefox (fuldt opdateret på Win XP). Der hvor
> kanallogoerne skal være, er der en lille cirkel der roterer i hver rubrik

Jeg prøvede lige at åbne siden i Firefox (3.52 portable). Nul
problem.

Så redigerede jeg oversigten og klikkede [Gem] - og vips havde
jeg samme problem som dig.

Problemet kan løses ved at fjerne den cookie der husker
indstillingerne:

Tools - Options - Privacy: Remove individual cookies.

--
Bertel

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-11-09 19:50

On Sat, 21 Nov 2009 17:59:22 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
>
> Problemet kan løses ved at fjerne den cookie der husker
> indstillingerne:
>
> Tools - Options - Privacy: Remove individual cookies.

Som du kunne i mit opfølgende indlæg, kom jeg frem til samme løsning. Jeg
slettede alle DR's kager, valgte kanaler og gemte opsætningen.

Nu har FF været lukket ned og åbnet igen og vupti ... problemet er der
igen. DR må have ændret noget, som FF kløjs i?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Karsten Jühne

Dato : 21-11-09 21:25

On Sat, 21 Nov 2009 19:49:34 +0100, Kurt Hansen wrote:

>Nu har FF været lukket ned og åbnet igen og vupti ... problemet er der
>igen. DR må have ændret noget, som FF kløjs i?

Virker hverken i FF eller IE8 hos mig.
--
Mvh. Karsten
Andelsbolig: http://www.lysningen.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-11-09 00:17

Kurt Hansen skrev:

> Nu har FF været lukket ned og åbnet igen og vupti ... problemet er der
> igen.

Ikke hos mig.

> DR må have ændret noget, som FF kløjs i?

Prøv at tjekke dine cookies igen.

--
Bertel

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-11-09 07:43

On Sun, 22 Nov 2009 00:17:14 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Prøv at tjekke dine cookies igen.

Jo, men det kan vel ikke være meningen, at man skal tjekke/slette efter
hver session? Jeg ryddede alt i går, den 21. november. I dag er der 4
cookies:

__utmz - udløber 23. maj 2010
__utma - udløber 21. november 2011
buttonStates - udløber 30. september 2019
drdkProgramoversigt - udløber 21. november 2010

Indholdet af disse er alenlange strenge af volapyk og vel ikke relevant at
bringe her.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-11-09 12:45

Kurt Hansen skrev:

> [...]

> __utma - udløber 21. november 2011
> buttonStates - udløber 30. september 2019
> drdkProgramoversigt - udløber 21. november 2010

Jeg har de samme efter igen at have været inde på
programoversigten med FF. Det virker uden problemer og uden at
jeg fjerner disse cookies.

--
Bertel

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-11-09 14:14

On Sun, 22 Nov 2009 12:44:42 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg har de samme efter igen at have været inde på
> programoversigten med FF. Det virker uden problemer og uden at
> jeg fjerner disse cookies.

Tak for oplysningen, som dog ikke bringer mig videre. Jeg har brugt sitet
hver dage i månedsvis og dette problem er opstået pludseligt. Ud over at
have til- og fravalgt kanaler, har jeg ikke ændret noget overhovedet i min
Firefix.

Igen et site, hvor jeg er *nødt* til at bruge IE. Der er sgu ikke mange
tilbage der ikke kræver specialbehendling af en eller anden karakter. Godt
det ikke er mig der er webmaster på et større site.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-11-09 15:01

Kurt Hansen skrev:

> Igen et site, hvor jeg er *nødt* til at bruge IE.

Opera har heller ingen problemer.

--
Bertel

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 22-11-09 15:37

Kurt Hansen skrev:

> [...]
> tilbage der ikke kræver specialbehendling af en eller anden karakter. Godt
> det ikke er mig der er webmaster på et større site.

Du er ikke den eneste der har problemet med firefox, Jeg har samme problem.

Mogens

Fra : Leif Neland

Dato : 22-11-09 15:44

Mogens Nielsen skrev:

> Du er ikke den eneste der har problemet med firefox, Jeg har samme problem.
>
> Mogens
Jeg har skrevet til dr.dk@dr.dk (webmaster).
Hvis vi alle gør det, hjælper det måske?

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : CK®

Dato : 22-11-09 16:39

Leif Neland skrev:

> Jeg har skrevet til dr.dk@dr.dk (webmaster).
> Hvis vi alle gør det, hjælper det måske?

Nu har jeg også skrevet, så må vi se, hvad der sker.

Claus

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 22-11-09 18:10

CK® skrev:

> Nu har jeg også skrevet, så må vi se, hvad der sker.

Også mig.

Mogens

Fra : Finn

Dato : 01-12-09 19:16

Leif Neland wrote this:

> Jeg har skrevet til dr.dk@dr.dk (webmaster).
> Hvis vi alle gør det, hjælper det måske?

Prøv også at skrive til dem her Leif..
http://lki.dk/phpbb2/viewforum.php?f=1

Fra : Leif Neland

Dato : 01-12-09 21:23

Finn skrev:

> Prøv også at skrive til dem her Leif..
> http://lki.dk/phpbb2/viewforum.php?f=1

Det har hjulpet. Jeg fik endda et pænt svar fra dr.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-09 22:46

In article <4b157b0e$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
leif@neland.dk says...

> Det har hjulpet. Jeg fik endda et pænt svar fra dr.

Lad mig gætte: "Vi syntes det ser pænt ud, og vi er sikre på du også vil
komme til at kunne lide det før eller siden"

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-09 22:51

In article <4b155d1a$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
not.for@use.invalid says...

> Prøv også at skrive til dem her Leif..
> http://lki.dk/phpbb2/viewforum.php?f=1

Heh. Det er sjov hvis man validere dr.dk's sider, de er totalt fyld af
fejl.

Fra : Mogens Krage

Dato : 22-11-09 16:57

Bertel Lund Hansen skrev:

> Opera har heller ingen problemer.

Dette problem udvikler sig åbenbart forskelligt. Jeg har nu prøvet stort
set alverdens browsere inklusiv IE8 og Opera. Efter kanalredigering, gem
og luk og efterfølgende genindlæsning vil ingen af dem vise
programindholdet. Udrydning af cookies hjælper heller ikke.

--
Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-11-09 18:32

Mogens Krage skrev:

> Dette problem udvikler sig åbenbart forskelligt.

Undskyld. Jeg glemte lige at jeg har sat Opera til at fjerne
cookies efter hver session. Den går også død hvis man skal
redigere kanalerne.

--
Bertel

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-11-09 20:04

On Sun, 22 Nov 2009 18:32:16 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Undskyld. Jeg glemte lige at jeg har sat Opera til at fjerne
> cookies efter hver session. Den går også død hvis man skal
> redigere kanalerne.

Tø-hø
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-11-09 20:08

> [...]

> pludselig død i min Firefox (fuldt opdateret på Win XP). Der hvor
> kanallogoerne skal være, er der en lille cirkel der roterer i hver rubrik
[klip]
> Behøver jeg at sige, at siden virker fint i MSIE

Nu virker lortet heller ikke i en fuldt opdateret MSIE på XP
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : CK®

Dato : 23-11-09 16:58

Kurt Hansen skrev:

> Nu virker lortet heller ikke i en fuldt opdateret MSIE på XP

Nu har jeg fået svar fra DR:

> Kære bruger
>
> Tak for din henvendelse.
>
> Vi oplever lige nu problemer med programoversigten. Det er en fejl vi er i færd med at undersøge og rette.
>
> Indtil da, kan du forsøge at slette dine midlertidige internetfiler og cookies. I de fleste tilfælde vil dette afhjælpe problemet.
>
> mvh
>
> Lisette Sørensen

Så må vi se, om de får fundet fejlen.

mvh
Claus

Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-11-09 17:44

On Mon, 23 Nov 2009 16:58:15 +0100, CK® wrote:

> Nu har jeg fået svar fra DR:

> Så må vi se, om de får fundet fejlen.

Hils den gode Lamsette og sig, at nu funker det
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen