Opdatering af IE 8 sløver?
Fra : Thomsen

Dato : 05-11-09 10:38

Hej,

Efter at have hentet den seneste (igår) sikkerheds-opdatering til IE 8 kan
min maskine næsten ikke starte op.

Lige efter opdateringen måtte jeg genstarte tre gange før windows var på
plads. Lige nu er jeg på, efter 5 minutters opstart.

Er der andre der har oplevet dette sammenfald mellem dårlig opstart og
sikkerheds-opdatering af IE 8?

mvh Ole

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-11-09 13:42

In news:4af29d13$0$273$14726298@news.sunsite.dk,
Thomsen <oat@@email.dk> typed:
> [...]
> på plads. Lige nu er jeg på, efter 5 minutters opstart.
>
> Er der andre der har oplevet dette sammenfald mellem dårlig opstart og

Jeg fik også opdateringen i går, men jeg har altså ikke oplevet at min
computer er sløv i opstarten. Den starter ganske som den plejer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Thomsen

Dato : 05-11-09 13:56

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg fik også opdateringen i går, men jeg har altså ikke oplevet at min
> computer er sløv i opstarten. Den starter ganske som den plejer.

Okay.
Tak for tilbagemelding.

mvh Ole