Evt. opdatering af IE
Fra : KS

Dato : 29-09-09 15:58

Jeg har IE version 8.0.6001.18813 og har de sidste par dage fået problemer
med at logge på en side, som jeg normal IKKE har haft problemer med.

Sidens eger siger der IKKE er sket ændringer hos ham.

På siden kan man logge sig på, og med et flueben kan man logge aotumatisk på
ved næste besøg.

Det virker bare KUN hvis jeg starter IE som administrator (jeg kører Vist
Home Premium med brugekontostyring slået til)

Jeg har prøvet at slette browserdata i IE funktioner/Indstillinger - det
hjælper ikke.

Webmaster siger jeg skal prøve at slette alle cookies - det HAR jeg vel
gjort med ovenstående !

- eller findes der en anden metode til at "komme ind" i mappen med disse -
ligesom i gamle dage ?

(Klikker man på genvejen for jeg bare at vide, at der ikke er adgang!)

Mvh KSor

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-09 17:29

"KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> skrev i meddelelsen
> Jeg har IE version 8.0.6001.18813 og har de sidste par dage fået problemer
> med at logge på en side, som jeg normal IKKE har haft problemer med.

Er det er syb hemmelighed hvilken side det er ?

Hilsen Åge

Fra : KS

Dato : 29-09-09 22:00

meddelelsen news:4ac235c3$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> skrev i meddelelsen
>
> Er det er syb hemmelighed hvilken side det er ?
>
> Hilsen Åge
næh, slet ikke : www.sporskiftet.dk

Mvh KSor

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-09 16:29

> næh, slet ikke : www.sporskiftet.dk
>
> Mvh KSor

Siden åbner da fint her - også dens debatforum.

Hilsen Åge

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-10-09 16:34

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev
:

>Siden åbner da fint her - også dens debatforum.

Det er login, der er problemer med.

Har du prøvet at oprette dig som bruger og så set om IE 8 husker
password.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : KS

Dato : 04-10-09 09:13

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> :

> Det er login, der er problemer med.
>
> Har du prøvet at oprette dig som bruger og så set om IE 8 husker

Selvfølgelig er jeg oprettet som beuger - problemet er PLUDSELIG opstået -
MÅSKE efter en opdatering fra MS !

Nu vil den KUN logge på, hvis jeg starter IE som administrator (jeg kører
med brugerkontostyring slået TIL !)

Min netbank vil SLET IKKE logge mig på - der har jeg måtte hente ny pinkode.

VISTA og så min bare r.. !

Mvh KS

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-10-09 11:22

"KS" <keld.<SLET_DETTE>soerensen@os.dk> skrev :

>Selvfølgelig er jeg oprettet som beuger - problemet er PLUDSELIG opstået -
>MÅSKE efter en opdatering fra MS !

Hvorfor svarer du mig?

Det var Åges indlæg jeg svarede på og ham jeg spurgte om, han
havde oprettet sig som bruger.

Åge skrev jo, at den virkede fint for ham.