ie 8
Fra : jr

Dato : 01-09-09 17:04

hej
jeg har et lille problem med ie 8
når den er åben er værktøjslinien sort, jeg kan stadig se bla. favoritter
osv, men det ser ud til at den stadig er blå under det sorte.
hvad kan det skyldes.

xp service pack 3.

mvh
jan

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 02-09-09 16:22

On Tue, 1 Sep 2009 18:04:22 +0200, jr wrote in
dk.edb.internet.software.browser <7g4uvuF2m207fU1@mid.individual.net>:

> [...]
>når den er åben er værktøjslinien sort, jeg kan stadig se bla. favoritter
>osv, men det ser ud til at den stadig er blå under det sorte.

Der er flere der har dette problem, og jeg har det også på min bærbare
med XP SP3.

Jeg har fundet ud af dette:

Luk IE8
Højreklik på et tomt sted på skrivebordet og vælg "Egenskaber"
På det første faneblad vælges Tema til noget andet en det du normalt
bruger. Lad være med at trykke "Anvend"
Derefter vælges Tema igen og du vælger nu det tema du oprindelig brugte.
Tryk derefter "Anvend"
XP genindlæser nu dit oprindelige tema igen.
Derefter skulle IE8 være i orden igen - indtil næste gang...

Det er den metode jeg bruger på min pc, mon det også virker for andre?
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : jr

Dato : 03-09-09 14:03

Svend Erik Jensen wrote:

> [...]
> Derefter skulle IE8 være i orden igen - indtil næste gang...
>
> Det er den metode jeg bruger på min pc, mon det også virker for andre?

tak for svaret.
det ser ud til at det virker.

mvh
jan