HP download opdatering
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-08-09 15:37

Der dukkede en meddelelse fra HP op på skærmen. Det var noget med noget
opdatering eller download af et program. Jeg klikke bare JA.

Skilt kom på skærmen og download / opdateringen begyndte, men gik så i stå -
og skiltene blev ved at stå på skærmen - der skete bare intet.

Så tænkte jeg at så kunne det også være ligemeget. Så gad jeg ikke den
download eller opdatering. Jeg fjernede navnet på programmet i Tilføj/fjern,
men det kunne jeg ikke. den skrev at programmet ikke kunne slettes fordi den
var midt i indlæse noget. Computeren vidste åbenbart ikke at procennen var
gået i stå.
Nå, men sjovt nok forsvandt programmet alligevel i tilføj/fjern-menuen.
Nu tænkte jeg at alt var i sin bedste orden . Jeg genstartede computeren for
at se hvad der skete.

Der sker det at hver gang jeg genstarter går den igang med indlæsning og går
i stå. Det nytter ikke noget at klikke "cancel". Den VIL indlæse - men kan
ikke alligevel.

Jeg kan dog gå ind i jobliste og fjerne programmets navn. Så forsvinder
skiltene. Men cirkusforestillingen starter forfra hver gang jeg genstarter
maskinen.

Jeg har fundet ud af at det er noget program i forbindelse med min HP
F4180-printer, for når jeg åbner min printer-side på computeren er der et
punkt der hedder "status". Hvis jeg klikker der prøver den igen det med
download. Den har altså åbenbart fået indlæst en del af det den skal - og
kan ikke komme videre.

På download-skiltet står der "hpqtra08.exe"

Her står lidt om halløj-værket
http://www.spycheck.dk/genera.php?processfile=hpqtra08.exe&dir=h&pag=24

Det har dog ingen betydning for computerens funktion - den funker fint.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-08-09 18:04

Åge Halldorsson skrev:

>Der dukkede en meddelelse fra HP op på skærmen. Det var noget med noget
>opdatering eller download af et program. Jeg klikke bare JA.

Utroligt

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-09 08:54

Ivan V. Klattrup wrote:

> Utroligt

Gør da ikke noget, han bruger verdens bedste
sikkerhedspakke Norton -:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-08-09 11:11

<Just> skrev i meddelelsen

> Gør da ikke noget, han bruger verdens bedste
> sikkerhedspakke Norton -:)

Hej Mig selv

Jeg vil foreslå mig at jeg afinstallerer min printer og derefter
geninstallerer den. Så tror jeg det opdateringshalløj holder op. Prøv det

Hej igen mig Selv

Jeg gjorde som jeg foreslog mig. det hjalp. Nu er alt i sin fineste orden
igen og Norton havde intet med det at gøre. Endnu engang tak til mig selv.
Det er dejligt at der er nogen computerexperter
som lige ved hvad man skal gøre.

Hiolsen Åge