Firefox 3.5 - Download history
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-08-09 13:06

I den gamle Firefox 3.0 kunne man vælge at den ikke skulle huske
tidligere downloads. I Firefox 3.5 kan jeg kun finde valgmuligheden at
den fuldstændig skal glemme alt, dvs. også Formular-udfyldninger osv.

Er det mulig på en eller anden måde kun at den skal "glemme"
downloads?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-09 14:26

Thomas Jespersen skrev:
> I den gamle Firefox 3.0 kunne man vælge at den ikke skulle huske
> tidligere downloads. I Firefox 3.5 kan jeg kun finde valgmuligheden at
> den fuldstændig skal glemme alt, dvs. også Formular-udfyldninger osv.

Manuel rydning:
Funktioner => Filhenting => Ryd liste

Automatisk sletning, når Firefox lukkes:
Funktioner => Indstillinger => Privatliv => flueben ud for
Ryd historik når Firefox lukkes => knappen Indstillinger til
højre herfor => sæt flueben ud for det, du vil have slettet
ved lukning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om Ubuntu Linux:

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-08-09 14:40

On Wed, 26 Aug 2009 15:26:21 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>Ryd historik når Firefox lukkes => knappen Indstillinger til
>højre herfor => sæt flueben ud for det, du vil have slettet

Det menupunkt findes ikke i den 3.5.2 jeg har. Jeg kan vælge at slette
ALT historik eller intet:

http://img200.imageshack.us/i/historya.jpg/

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-08-09 15:10

Thomas Jespersen skrev, Den 26-08-2009 15:39:

> Det menupunkt findes ikke i den 3.5.2 jeg har. Jeg kan vælge at slette
> ALT historik eller intet:
>
> http://img200.imageshack.us/i/historya.jpg/

Vælg først "Use custom settings for history".

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 26-08-09 17:12

Jens Jensen skrev:

> Vælg først "Use custom settings for history".

CTRL-Y viser en liste over downloads. I denne
liste kan du slette efter forgodtbetingende ved
at højreklikke på den enkelte fil.

Jørgen Farum Jensen
..