CheshireCat's One Click File Joiner 1.0.1.~
Fra : Toke Nørby

Dato : 20-08-09 19:30

Jeg håber, at det er den rigtige gruppe. Jeg har hentet denne "joiner"
og vil gerne sætte nogle avi-filer sammen. Jeg kan se, at jeg skal
ændre "efternavnet" til .001, men jeg kan ikke få den til at behandle
mere end 1 fil. Hvad skal fil 2, 3 osv. hedde? når de ligger i det
samme biliotek? (eller hvordan er fremgangsmåden?).

På forhånd tak!
--
Mvh Toke

Har du spurgt dit bibliotek om de har
min bog om postfolk 1624-1927 (1983)?:
http://www.norbyhus.dk/DDPE/

Fra : Toke Nørby

Dato : 21-08-09 08:30

Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote:

> [...]
>mere end 1 fil. Hvad skal fil 2, 3 osv. hedde? når de ligger i det
>samme biliotek? (eller hvordan er fremgangsmåden?).

Efter lidt eksperimentering fandt jeg ud af at alle filer skal have
samme fornavn, men 001, 002 osv. til efternavn.

Joineren er en simpel joiner, som blot sætter filerne sammen, så man
kan ikke lave een stor "grammofonplade" ud af flere separate
musikfiler. Den kan kun afspille den første fil.

Blot til orientering.

Fra : C.A.

Dato : 21-08-09 17:26

After serious thinking Toke Nørby wrote :
> Jeg håber, at det er den rigtige gruppe. Jeg har hentet denne "joiner"
> og vil gerne sætte nogle avi-filer sammen.

Du kan bruge Moviemaker som følger med Windows, den kan lægge flere avi
filer sammen til en.

--
Venlig hilsen.
Carsten Andersen.