Firefox - kan ikke finde sider
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-09 07:34

Hej.

Jeg er relativ ny bruger af FF og var i starten meget glad for FF -
betydeligt hurtigere end IE 8, men efter diverse FF opdateringer, så oplever
jeg nu, at jeg ofte får en fejl med, at FF ikke kan åbne en side (der er
tale om mange forskellige sider) - FF skriver noget i retning af, at
serveren ikke kan findes....

Hvis jeg så tykker på "opdater", så lykkes det nogle gange. Andre gange skal
jeg trykke på et link, som kommer på siden med fejlmeddelelsen - og så
lykkes det...

Er der andre som oplever det samme?

Mvh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-09 07:40

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg så tykker på "opdater", så lykkes det nogle gange. Andre gange
> skal jeg trykke på et link, som kommer på siden med fejlmeddelelsen - og

Glemte at skrive at jeg kører XP - fuldt opdateret.

Mvh

Jesper

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-08-09 09:03

Jesper skrev, Den 13-08-2009 08:39:
> "Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har oplevet noget lignende på det sidste. Så vidt jeg husker er
beskeden, at siden eller serveren ikke kan findes. Når det sker, sker
det i alle faneblade, hvor jeg forsøger at hente eller opdatere en side.
Jeg har en fornemmelse af, at det sker (oftere), når jeg forsøger at
hente flere sider på samme tid. Jeg plejer at lukke og starte FF igen og
så er fejlen væk.

Jeg skiftede til FF 3.5 så snart, den var klar. Jeg havde ikke fejlen
før FF 3.5, men har den i FF 3.5.2. Jeg bruger Windows 2000 Pro. Jeg er
ikke så generet, at det får mig til at skifte til FF 3.0.x, men det var
måske en ide for dig at gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-09 09:08

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> FF 3.5, men har den i FF 3.5.2. Jeg bruger Windows 2000 Pro. Jeg er ikke
> så generet, at det får mig til at skifte til FF 3.0.x, men det var måske

Tak for dit svar - ja jeg mener også at det først er i version 3.5 at det
sker....nå, men så er det ikke kun mig som oplever den fejl med at den ikke
kan finde serveren.....

mvh

Jesper