/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Eksponering af hjemmeside
Fra : petola
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 25-01-07 14:35

Hejsa
Jeg har en hjemmeside www.laursenart.dk som jeg selvsagt gerne vil udbrede kendskabet til. Har reg. på diverse søgemaskiner, og søgt nettet for steder man kan poste info om den, men syntes alle "portaler" kræver betaling. Hvis der er nogen der har links til sider for ovenstående vil de bedste få tildelt mine point

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-01-07 16:29

Gratis reklame, tror du på julemanden.
Google finder din side med tiden.
Msn ligeså.

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 50 point
Dato : 25-01-07 17:22

God hjemmeside. Men lige for god ordens skyld, så hedder det[I][B] atelier[/B][/I], du mangler r'et i slutningen et par steder.
Hvis du ikke vil købe dig til reklameplads, så sørg for, at din side har en passende mængde søgeord, så folk f.eks. kan søge på malerier, netsalg o.s.v.
Så få alle dine venner og forbindelser til at lave et link til siden (så kan du jo lave et link til deres til gengæld).
Jo flere link, der peger mod en side, jo højere kommer den op i Googles søgefelt, når folk søger på søgeordene. Det er jo ikke særlig sjovt at stå sidst, når der er 1.330.000 sider med ordet malerier.
Og lav så nogle visitkort eller foldere med henvisning til din hjemmeside og læg dem "alle vegne". Sæt en streamer på din bil eller din cykel. Lav en flot side på computeren med tekst og billeder og en stor henvisning til hjemmesiden, der gør folk nysgerrige. Pint en masse eksemplarer ud og sæt dem op på alle de opslagstavler, du kommer i nærheden af - også når du er ude at rejse til andre byer. De fleste supermarkeder har en opslagstavle. Og folk ER nysgerrige og skal lige ind og kigge, når de kommer hjem.
God fornøjelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-07 09:55

Brug meta markører: http://www.metamaten.dk/

Læs meget mere om søgemaskineoptimering her: http://www.joyzone.dk/sw159.asp

Således 'ser' søgemaskiner din side: http://www.gritechnologies.com/tools/spider.go?q=http://www.laursenart.dk/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : petola

Dato : 29-01-07 09:04

Tak for svaret hvaderikkeibrug.