/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lige en lille opsang - IGEN -
Fra : Franksp
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 09-01-07 23:21

Lige en lille opsang igen.

Jeg er ikke nogen form for POLITI eller anden MYNDIGHED, men........ der er mange spørgsmål (gamle) der ikke er LUKKET. Jeg synes der er mange, der har givet et godt og brugbart svar.

Jeg har lige været inde på mine interesseområder. Besvaret nogle spørgsmål fra 2005 og foråret 2006.

Kære KanDu bruger. Gå ind i "Vis dine indlæg" og se, om du ikke kan lukke nogle af dine spørgsmål. Det vil "svarerene" blive glad for, og vil helt sikkert hjælpe dig igen.

Mvh
Franksp

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-07 23:25

Langt hovedparten af de ubesvarede spørgsmål er fra ikke superbrugere der som sådan er ligeglade....

De stiller et spørgsmål og lader deltagerne diskutere....

En anden stor del af de ubesvarede er spørgsmål der INTET har på sig men blot er stillet for morskabens skyld.....

Det bliver nok aldrig anderledes

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-07 23:38

Hej refi

Jeg tror du har ret. Det er nok som du skriver, men så kunne jeg godt tænke mig, at KanDu's Administration, slettede alle spørgsmål, der var mere end et halvt år gammel, og trak pointene fra. Det vil jeg prøve at skrive til dem, som et forslag, men jeg kommer nok aldrig igennem. Jeg forventer ikke noget svar. Det er i øvrigt en underlig administration, der næsten aldrig svarer på henvendelser.

Hvad synes I om det. Vi er med til at oprette en stor "Videns-data-base", med mange gode oplysninger, men hvad får vi ud af det? Jeg synes du "SKIDER" på os, men vi er her alligevel!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-07 00:03

Der har været givet mange forslag til at løse bl.a. dette problem....

Men Kandu er åbenbart tilfreds som det er.....

Man kunne blot "tvangslukke" åbne spørgsmål efter en vis tidsperiode og lade point bortfalde....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-07 00:09

Ja, det er problem som bliver diskutteret jævligt - hvilket jeg har oplevet i de snart 5 år jeg har været her.

Sålænge kandu.dk ikke har en klar linie med uåbne spørgsmål, så vil denne debat nok foregå jævnligt.

Jeg går nu ikke så højt op i om en bruger har lukket et spørgsmål, men savner ofte et bitte tak for hjælpen når jeg ved min besvarelser er korrekt, og spørgsmålet forbliver åbent.

Jeg så en bruger her der havde 69 åbne spørgsmål - det er sløseri og en sådan bruger får ikke min tid.

//bentjuul der godt kan lide at være her selvom belønningen ikke altid står mål med besværet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-07 00:11

Rettelse: Det skulle selvfølgelig have været -

Sålænge kandu.dk ikke har en klar linie med åbne spørgsmål, så vil denne debat nok foregå jævnligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-07 00:22

Kandu havde da også en klar linie, den blev bare ikke ført ud i "livet" i det "nye" kandu.

Spørgsmål, der var mere end 30 dage gamle ville blive slettet og brugeren ville få 5 strafpoint for hvert spørgsmål.

Men den information har "kandu" nu slettet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-07 00:27

Franksp prøv at læs denne oplysning http://www.kandu.dk/Spg98787.aspx

//bentjuul

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-07 01:23

Den er jeg med på.
Det er en underlig adfærd, at få en flok mennesker til at hjælpe sig,
for derefter at ignorere dem.

det gør ikke ondt at sige 'tak' eller skrive 'tak , men jeg kan ikke bruge jeres svar!'
point er jo allerede offeret, så det må være ligegyldighed.

Det foregår også i den rigtige verden.
Selv er jeg opdraget til at være nogenlunde høflig.

Holder døren , giver min plads væk i bussen osv.
Men der er det også en stor del der ikke , giver et simpelt tak,
men tager det for en selvfølge.

Statistikst er jeg overbevist om,
at der 100% aldrig mangler et tak fra moderen der får hjælp med barnevognen.
Og at det er den ældre gangbesværede ,
det tit tror at man er ansat til at holde døren hos bageren,
mens deres vrissende lyde ,højst tænkeligt betyder at men glemte at bukke.
Indrømmer gerne at jeg så tit kommer til at slippe døren før de er helt passeret.
Bare lige så de ved at jeg ikke fik mine point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-07 03:50

Jeg ved ikke hvor mange af I GAMLE GUTTER der tror at KANDU er en Guldrandet forretning?

Jeg personligt har svært ved at tro at Pawel som ejer IP adressen kan tjene penge på den.

Vi har jo ofte via email talt med medarbejderne. Jeg har pers. talt med flere.

Jeg synes at vi skal være lidt glade for at vi har dette FORUM, og så må vi en gang i mellem finde os i at alt ikke funderer som i en Bank eller et Finansieringsselskab.

Var DET ikke godt stavet så sent på natten FRANK???

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-01-07 06:55

Jeg har gjort det til en vane at se på den bruger der stiller et spørgsmål om han/hun har mange ubesvarede spørgsmål åbne og hvor lang tid de har været åbne inden jeg svare,jeg gider sgu ikke at bruge en masse tid på en der er totalt ligeglad.Jeg havde en sjov en forleden dag,da jeg gik mine indvolvede spørgsmål igemnen og fandt så en hvor jeg havde fundet ud af lidt mere og skev en pm til ham/hende at på det spørgsmål havde jeg fundet en nemmer løsning emd den jeg forslog og og forslog også i pæne vendinger om det ikke snart var på tide at få lukket nogle af de ubesvarede spørgsmål(der var nogle der gik tilbage til 2002)og så dagen efter havde han/hun lukket de ubesvarede spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-07 07:04
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-07 07:15

Yes Jan, jeg har haft præcis samme oplevelse. Jeg blander mig ikke så meget længere som jeg har gjort tidligere. Når man sa pludselig får en Kandu-besked der siger "Tillykke ...." , så er der der én eller anden der har pirket til ét eller andet. Men det er da helt fint. SÅ KAN DE SQU LÆRE DET .......

Ha Ha og

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-07 07:34

P.S.:

Er der ikke én eller anden behjertet sjæl der gider at fortælle hvor KLAM ham KLUMME er?

Jeg er ved at være træt af det!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-01-07 10:14

Tilbage til studiet
Ja Franksp - det er til tider kedeligt at lave lidt fodarbejde, hvorefter spørgeren ikke reagerer.
Men jeg har også observeret at nogle af mine besvarelser pludseligt er accepteret.
Selv min hvileprofil emesen får stadig godkendelser.
Jeg tror nu ( - naivsmiley) også at der er en del som ikke kender Kandu, men hører om muligheden for at få løst et problem. De stiller måske et spørgsmål - ser en brugbar kommentar, og skynder sig videre ud i verden........................ganske uvidende om de stakkels Kandu-folk som forventer lidt respons.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 10-01-07 10:58

Jeg synes da det er hyggeligt herinde !! Jeg er self "kommet til at glemme" at gi svar!
I/vi/alle er vel her på Kandu for at hjælpe og få hjælp.Og så er det vel ligemeget med et
par point mere eller mindre!! Og skal vel også hjælpe de svage(der er vel en grund til at nogen ikke lukker deres inlæg,ikke?????)
Skal på arbejde så fortsat god dag til jer alle

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 11-01-07 00:06

Tak for svaret refi. Der var andre gode svar, men jeg vælge dig, da du var den hurtigste til at svare