/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
inspiration til billedkunst
Fra : WarBitch
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 07-01-07 19:51

Hej!

Jeg går pt i 3.g, og skal her til foråret lave et projekt til billedkunst, som skal udstilles på skolen, men wauw hvor jeg mangler inspiration. Jeg har en idé til konceptet bag, som hedder "Venskab" - baseret på mit venskab med min bedste ven som har gået meget op og ned, har været fyldt med modstand, kærlighed, dejlige stunder og skænderier. Jeg mangler bare en idé til udførelsen af denne idé.

- Projektet kan være en skulptur af ler, et maleri, tegning, metal-arbejde, anything. Eneste krav er at det ikke bliver symmetrisk. Er der nogen som har nogle ideér? , tager gerne imod alle idéer, men vil ikke bruge det hele. Vil bare have noget inspiration, så jeg med god samvittighed kan kalde det færdige resultat for mit.

- WB

Kommentar
Fra : klars

Dato : 08-01-07 01:47

Hej WB !!!!

Måske det var noget med noget 3-dimisionelt, hvor du laver skitser(evt. akvarel) forskellige figurer i ler(prøver), hvor du så bruger alt de ting du laver som udstilling, så man lige som kan se et forløb, ind til du får lavet det færdige produkt. Det er et stort arbejde(jeg har prøvet det) men giver et godt resultat.

mvh
klars

Kommentar
Fra : timmytommy

Dato : 08-01-07 14:58

Det kunne da evt. være en tidlinje med malerier fra de gode, svære, og aller bedste stunder.
Så du opsætter en kæde med årstal på, så man kan se hvordan forholdet har udviklet sig mellem jer.

Kunne også være en abstrakt serie af både malerier, metal-arbejde osv. Hvor nogle hjerter indgår, hvor nogle skældsord indgår, så man får et samlet billedet af hele forholdet mellem jer.

Mvh. Timmy :)