/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Lyd og billede
Fra : Dieter
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 06-01-07 18:29

Hej,
jeg ville se en video fra Galathea ekspeditionen. Men afspilningen bliver hele tide afbrudt og efter nogle sekunder genoptaget. Noget med downloadning tror jeg.
Hvordan kan man undgå disse "interrupts" ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-01-07 00:30

Hvad met et link til siden - der er jo mange forskellige.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-01-07 15:10

Her kommer det link, jeg brugte. Jeg klikkede på "se videoen".

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-07 15:21

Uden et link til siden, er det vanskeligt at hjælpe.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-01-07 15:49
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-07 16:35

Der er jo mange og vælge imellem.
Kan du ikke komme med et enkelt direkte link, så vi er sikker på, at vi snakker om det samme.

Derudover bør du prøve om problemet fortsat findes, det kunne jo være at problemet kun har været forbigående pga. server-belastning.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-01-07 18:10

Galathea 3 Ekspeditionen
I det mørkeste ukendte. Der er kulsort, koldt og trykket er enormt. Alligevel lever der fisk i dybhavet, som er den mest uudforskede del af jordkloden. Dybhavets pioner, Jørgen Nielsen, har hele sit ...

Har liget prøvet igen. Det fortsætter med : afspiller / gemmer i buffer / afspiller / gemmer i buffer osv.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-07 18:19

Hvorfor lægger du ikke et rigtigt link ind - jeg gider ikke lede alt igennem på
http://www.galathea.nu/

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-01-07 18:29

Du må undskylde mig. Jeg er ikke så erfaren og grejer ikke hvad for et link du vil have.
Jeg kunne sende dig et billede (print screen) af den side jeg prøver på. Men du vil nok ikke at jeg får din e-mail adresse !?

Med venlig hilsen
Horst ( Det ermit rigtige navn)

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-07 18:45

Kl. 15.49 indsatte du et link på dir svar.
Det er det samme du skal gøre, men mere detaljeret!!!
D.v.s. gå ind nøjagtig på den side hvor du ønsker at se den ønskede video - den adresse der så står i adresse-feltet i Internet Explorer kopierer du så ind i svaret.
Hvis der så er flere videoer at vælge imellem, bør du selvfølgelig komme med yderligere anvisninger.

Et link er f.eks. følgende: http://www.kandu.dk/spg98661.aspx der henviser til dette spørgsmål.

Mvh
Ivan

PS:
Du siger: "Det fortsætter med : afspiller / gemmer i buffer / afspiller / gemmer i buffer osv."
Det kunne tyde på, at du mangler plads på din PC!
Hvor stor harddisk har du og hvor meget er frit? - Der skal minimum være plads til hele videoen!
Og hvornår har du sidst kørt Defragmentering?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-01-07 19:18

Jeg går ind på: http://www.galathea.nu/ og klikker på "Se video (03:59) "

Harddisk: C-Drev (OS) stør. 34,1 GB , Ledig 23,7 GB
D-Drev (Filer) stør. 19,8 GB, ledig 18,1 GB
E-Drev (Programmer ) stør. 20,5 GB, ledig 1,54 GB

Defragmentering. få dage siden, men gør det nu igen !

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 10-01-07 09:52

Tak for svaret IBM760. Det hjalp nu ikke meget!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-01-07 17:11

Hej Dieter, jeg har desværre ikke set dit svar fra d. 8-1-07 kl.19:18 før nu.
Om jeg selv er kommet til at slette mailen eller om det skyldes Kandu's mange problemer på det sidste vides ikke.

Men jeg lige forsøgt at se dagens afsnit og konstaterede følgende:
På min PC sker der også download og gem i buffer og først når den er færdig starter filmen, og så troede jeg at hele filmen var downloaded - men det var den ikke, men de næste dele downloades efterhånden. Det betyder, at hvis du har en langsom internet forbindelse vil din afspilning stoppe, når den ikke har flere data. D.v.s. afspilning fortsætter så først når næste bid er downloaded.

På den måde sikrer man, at der ikke er behov for en større mængde fri plads på harddisk.
Jeg benytter selv TDC med 1024 i download hastighed - hvilken hastighed har du på din forbindelse?

Prøv evt. TDC's hastighedstest http://hastighedstest.tdc.dk/test/jsp/start.jsp

Mvh
Ivan

Tak for point!