/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
OPERA og hotmail
Fra : caligari
Vist : 663 gange
100 point
Dato : 02-01-03 22:11

Jeg kan ikke få konfigureret min hotmail-konto i min OPERA-browser. Selvom jeg har fulgt en hjælpe-fil og søgt efter svar på nettet, vil det ikke fungere ordentligt.

Er der nogen der har været ude for lignende, og kan hjælpe med opsætningen?

venligst Lasse

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-03 00:21

Den konfigureres som en normal konto, det eneste du skal vide, er smtp og pop3 mail konto, når du modtager/sender emails igennem hotmail.

Kommentar
Fra : caligari

Dato : 03-01-03 12:42

Hej Zonker (eller andre) - kan du være lidt mere specifik. Hvad er smtp og pop3? Og hvad skal jeg benytte det til?
Jeg får en ??Generic error??

Lasse

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 08-04-03 10:59

Hej Alle
smpt og pop3 er oplysninger som du selv skal sætte i dit mailprogram, åben i f.ex Outlook Funktioner/konti/post/egenskaber/server og her er så hvor du skriver dit internetudbyder oplysninger som du har fået oplyst da du blev tilsluttet. Du kan hvis du har et mail program som virker gøre det samme som ovenfor og så læse de oplysninger du skal bruge til opera, undtagen din adgangskode men den kan du vel huske (den skal være det samme som du heletiden har brugt), håber du kan bruge det her til noget
P.S. Jeg syntes selv ret godt om Opera.
Hilsen Jan Hæggelin

Kommentar
Fra : vide

Dato : 19-04-03 21:39

hejsa.....
jeg har problemer med min hotmail....
jeg kan godt åbne siden hotmail eller msn, men så snart jeg taster email adressen og passworden kommer der en side frem hvor der står, siden kan ikke vises....
jeg har kontaktet min net udbyder, men de siger at det er ikke noget med dem at gøre...
hvad kan jeg gøre????

Kommentar
Fra : slakx

Dato : 28-10-04 22:26

Ettersom du ikke skriver noe om du bruker OPERAs innebygde mail leser M2, eller om du forsøker å logge på på den nettbaserte leseren, er det vanskelig å svare.
Bruker du den nettbaserte leseren har dette sikkert noe med Passport systemet til MSN å gjøre.
Bruker du M2 har det nok noe med de innstillinger du har i POP3-SMTP server navnene og gjøre..

Unskyld min dårlige dansk.. :)