/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Slette søgeord i google
Fra : heseda
Vist : 9840 gange
100 point
Dato : 29-10-06 21:25

Når man indtaster et søgerord i Google søgebjælke, fremkommer tidligere forslag på ord - startende med samme begyndelse.
Feks. hvis man tidligere har søgt på ordet "sex" - dette for menhedens skyld, og man nu vil søge på ordet "se" - kommer der forslag med tidligere søgeord og bl. a "sex"

Kan man slette disse forslag - fra tidligere søgninger?

Kommentar
Fra : blank

Dato : 29-10-06 21:29

ja, du går i funktioner og internetindstillinger. Du skal herefter rydde overskriften. og vupti er disse slettet.

Kommentar
Fra : blank

Dato : 29-10-06 21:33

Undskyld jeg svarede på adressefeltet. Her er det rigtige svar:

citat fra Google: Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 29-10-06 21:36

blank: jeg er med på "funktioner" "internetindstillinger" - men ikke videre ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-06 21:44

funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - fjern flueben i webadresser og formularer

desuden er det en god ide at gå ind i avanceret og sætte flueben i slet midlertidige internetfiler når webbrowseren forlades

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 21:45

btw - smag og behag men de forskelige toolbars er ofte ikke til megen nytte

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 29-10-06 21:52

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-06 22:04

selvtak