/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Har nogen hentet win-rar
Fra : e.c
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 30-07-06 11:36

Fra dette tip skulle man kunne hente en gratis win-rar
http://www.kandu.dk/tip14456.aspx
Jeg kan ikke komme derind ............................så hvis nogen har hentet.

Annuller spørgsmålet
Fra : e.c

Dato : 30-07-06 11:43

Jeg er kommet derind...................der er vist kø.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-07-06 11:46

Jeg har forsøgt utallige gange.
Jeg kom igennem en gang til formularen, udfyldte den og sendte og så gik det hele blot død igen.
Iøvrigt stod der på formularen at tilbudet var gyldig den 28 juli, og den 28 er i hvrért fald ikke en søndag i min kalender. Jeg har prøvet kun at kalde siden win-rar.com, med samme resultat, nemlig intet. Deres server er nok total overbelastet.