/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
kender du "Viggo Pinnerup"
Fra : steno
Vist : 799 gange
20 point
Dato : 22-04-06 16:22

Hilsen steno

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 20 point
Dato : 22-04-06 16:44

Jeg kender en Erik Pennerup

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 22-04-06 20:02

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-04-06 21:27

Øhhh, hvad handlede det liiige om?

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 25-04-06 23:05

til camillas moster..
jeg aner ikke hvad det er dette har udviklet sig til.men jeg startede et spørgsmål om min store slægt og at det ku være sjovt om andre herinde kender nogen af de samme eller simpelt hen er fra samme store slægt..
hvenm er vedkommende du kender...?
ciao miss j

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 10:45

Erik Pennerup - mener, han er fra Frederikshavn.

Lille rodmosset mand med et stort smil og godt humør.

Desværre er det det eneste, jeg kan hjælpe med...

Hanne

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-04-06 12:57

jamen tak da...men stadig, så var det de personer der evt. skulle være herinde på dette medie, som jeg gerne ville i kontakt med..og ikke hvem der kender hvem...
der må da være masser herinde, der er i slægt med en fra samme, når nu den er så stor...
mvh...miss.j.

denne du kender, kender jeg ikke..det kan være en der er på den anden side af slægtshjulet..eftersom der er rimelig mange grene...og de/vi er spredt over store afstende...ligeledes er der masser der ikke hedder det til efternavn, der er bunker af efternavne, der er i samme slægt...

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 26-04-06 13:02

til steno.
undskyld mig..men hvad skal det her egentlig gøre godt for..
det er jo ikke mit indlæg og spørgsmål..
hvordan kan du egentlig tillade dig at lave mit ? om til noget helt andet end det der var meningen...har du overhovedet ikke læst det jeg først skrev...????
jeg ved ikke rigtig hvordan jeg nu skal få det tilat blive som JEG ville ha' mit indlæg stående..du har lavet virkelig rav i mit spørgsmål....du kan da være ligeglad med mine point...jeg kan alligevel ikke finde ud af det system, og iøvrigt er det mig totalt ligegyldigt, jeg ville bare ha' mit indlæg ind her, når der nu var en mulighed for det..
mvh...!miss.J."