/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mødet er åbent. !
Fra : natmaden
Vist : 1203 gange
50 point
Dato : 30-03-06 18:11

Emne. Adfærd

Min påstand, Kandu-teamet og visse guder har det til fælles,
at man hørere om deres eksistens, men vist aldrig oplever den.

Tanken er opstået, ved at se Lord AJ "lovløse"
Mødet er åbent. !

Mvh..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-03-06 18:17

Ups. retelse..

Tanken er opstået, ved at se Lord AJ's "lovløse adfærd"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-06 18:30

Ja, men i modsætning til guderne, VED vi at Kandu teamet findes et eller andet sted.....ellers eksisterede siden jo ikke

Og der er masser af andre sider med forum, hvor "Webbmosteren" er lige så usynlig som her.

Men de kunne jo så ansætte en moderator....hvem øøøøhhhhh mig

Nej. det ville nok alligevel ikke være en god ide

mvh dova

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 60 point
Dato : 30-03-06 18:53

Jeg har lige set efter, jeg har været medlem af KanDu i mere end 2 år - og jeg har aldrig oplevet at teamet har reageret.

Jeg er så nysgerrig, at jeg har læst i gamle tråde om de profiler, der er blevet bortvist, der har KanDu så reageret. Kan det så skyldes, at jeg ikke har læst det hele, at jeg stadig ikke forstår hvorfor de mystiske, spændende profiler på KanDu blev blacklistede, når tonen nu åbenbart kan blive meget grov uden at der sker noget ved det

Men bortset fra det, og bortset fra at Arne gik amok for et par dage siden, så modererer han sig da nu, mit indtryk er, at han gør sig umage for at være saglig, det hopper bare af, en sjælden gang i mellem

Men på den anden side, hvem skal kaste med sten - er der nogen, der aldrig har skrevet noget hurtigt....uovervejet.....ikke helt ædru....... for træt............ osv. osv.

Og jeg er ikke det mindste intereserede i at nogen bliver smidt ud af KanDu, vi har fået en "blackliste" funktion, vi vælger selv, hvilke diskussioner vi vil være med i, vi er gode til at forsvare svage brugere der bliver overfuset, og hvis vi ender med en "politisk korrekt" site, gider vi så alligevel blive her

Meget godt med et team, men det er jo vores KanDU

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-03-06 19:32

Shit, nej!!!!!

Jeg glemte, at vi selvfølgelig skal sidde i en pædagogisk rundkreds og diskutere det her

Natmaden har givet lov

Hilsen Ripley.............
-der sidder i rundkreds hver dag - hvad er der nu galt med det??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-03-06 19:54

Tjaaa---kandu hører man ikke noget fra, men er der andre der kan forklare pointsystemet for tips, f.eks hvordan dette er regnet ud??????
http://www.kandu.dk/tip13909.aspx:-B

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-06 20:56

--Tjaeh, kanduteamet gav vel osse nul stjerner.... Ellers kan man vel ikke komme ned på minus 25..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-03-06 21:00

Gade vide hvis jeg skriver ord som feks. PENIS om Kandu.teamet reagerer???? Barnligt ja, provokerende ja. Er der ikke en der kan klage over mig, så jeg kan blive smidt ud.?

Og bortset for det: Frau AJ skal bare ud.

Moderator har jeg foreslået dem... Gæt hvad... Nemlig INGEN REAKTION. Men klik på deres Banner reklamer vil de gerne have.!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-06 21:02

Øh! Er Lorden virkelig så stor et problem? Synes ikke man har set meget til ham fornyligt?
Er du sikker på du ikke bare har fået et sår du ikke kan kradse i, natmaden?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-03-06 21:13

tedd, jeg ser intet til ham... Thank god for blacklisting!!!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 21:38

http://www.kandu.dk/spg85448.aspx

her tedd...her var han dælme ikke ret sød...mildt sagt!

Jeg tror han kiggede lidt for dybt i flaskerne...så er det kæden hopper helt af cyklen!!

Jeg får stadig forhøjet blodtryk når jeg snakker om ham!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-06 21:38

Ja! Nu kan du jo kun blackliste ham i egne spørgsmål taliskoko! Så det bekræftigere mig bare i at det ikke er noget problem!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-06 21:43

Jep Mango! Uden tvivl! Men hvor mange spørgsmål er han med i? Hvor meget skal man gøre ud af det? Tror hvis man har lagt mærke til Arne så gør man det mere til et problem en godt er! Han er jo ikke med i hver eneste spørgsmål herinde!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 22:48

Nej tedd, og normalt tager jeg det også med sindsro...men når han træder SÅ hårdt på mit ømme punkt...så bliver jeg ked af det og såret..og vred..
Ved godt at det er mit problem..men det beretiger ham ikke til at opføre sig sådan.
Han er flov idag..for han kan godt se, at han har trådt grundigt i pløret igår..
...det håber jeg da

Læste du tråden tedd?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-06 22:50

Tedd, jeg har heller ikke sagt at der skal gøres noget..jeg har bare brug for at læsse af..om man må sige
Hans type vil altid være i sådanne forum..såen er det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-06 23:00

Arne har sikkert osse brug for at læsse af? Helt ærligt han er vel ikke værre en det myg man hører lige før man er ved at sove ind? Min indgang er lad det stikke og suge lidt blod og lad mig sove!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-03-06 00:02

tedd, er det dig der er inde i AJ ???????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-06 03:21

Se det fungere da fint i rundkreds.
Det giver mange flere sider af sagen. ;-

</modelator af http://www.kandu.dk/spg85531.aspx>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-06 12:36

Næh men det er mig der er inde i Bamse ihvertilfald, taliskoko

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-03-06 13:14

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-03-06 14:01

Jeg synes, det er HELT fint at vi har fået mulighed for blacklisting. Så behøver vi ikke at spekulere mere i at få folk som aj, klumme eller hvem der ellers råber højt indimellem incl. myself, -jeg blev vist osse blacklistet engang.. ---bortvist fra kandu.

For jeg er absolut tilhænger af at "hver fugl synger med sit næb", og samtidig synes jeg, at det er lidt overgearet, at skulle blive "såret" eller "fornærmet" eller "vred" på grund af et ordvalg fra en profil!!!!! Det ER altså ikke mennesker af kødogblod, vi taler om, men nogle små sorte krummelurer på en skærm.
I må meget undskylde, -uanset hvor meget jeg holder af jer allesammen, så er det højst min profils pis I kan bringe i kog.

MEN: Det er starteren af en tråd, der bestemmer hvilken tone, der tolereres i tråden!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 12:56

tedd er du inde i bamse !! Er du shiker.
http://natmaden.dk/kandu/b_og_k.jpg

Starten af en tråd, det må være overskriften!

Men det undre mig at Lord AJ holder sig herfra,
for overskriften og startsindholdet, det burde have fænget, i hans krudtdepot.
Jeg må vel (som set før) konkludere at lort aj kun kommer , hvor at han ikke er indbudt !

dabj , grunden til http://www.kandu.dk/tip13909.aspx:-B
Er vel ,at kandu , ved deres layout-skifte skrev at der var problemer med usernet,
og at fejlen ville blive rettet hen ad vejen.
At at give NUL stjerner, er det ikke kun hvis at linket ikke virker, men det gør det jo nu!

Ellers kan man jo selv se kandu's 'nyhedsside' http://www.kandu.dk/kandunews.aspx
Egentlig sjovt at jeg først nu ser at man kan blackliste en profil fra kun et enkelt spørgsmål .

Og så er det forresten sjusk at sidens titel ikke er udfyldt 'Untitled Page',
Selfølgelig bare en bagatel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 13:43

Jep det er mig! Læg mærke til at pigerne ikke er helt tryg ved Kylling!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-04-06 13:54

Lidt uden for emnet, og dog når nu vi snakker om kyllinger:

Typisk tegn på du har fugleinfluenza er:
- hvis du har gåsehud
- ikke kan komme ud af fjerene
- helst vil være under den varme hane
og har været ved lægen og han sagde:
- "du hænger med næbbet!"
Forstod du ikke et pip, kan det være starten på en kyllingehjerne.
- endnu en indikation på fugleinfluenza!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-06 16:00

Nej det er da ikke uden for emnet,
for hver fugl pipper jo med sit næb.
Tedd er jo inde i bamse, selvom mange måske tror af han er en kylling
Og AJ kunne nok betragtes som næbet, måske pga. en gammel skade.
Og måske er den klogeste hønefuld , hjerneskaden .

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 16:32

Kylling? Næh læg mærke til den afslappede måde jeg har check over situationen på! Både øl og pigesituationen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-06 16:32

Bumsen på bænken (natmaden?) har ikke sin kylle kylle længe!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 04:13
Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 02-04-06 04:22

Tak for svaret TheRipley.
Og tak til alle , for deltagelse.
Der kom tanker og meninger frem, og det var også meningen

Jeg lukker tråden da jeg nok må indse,
at jeg ikke er så godt til selv at holde mig til emnet

Men fortsæt da bare, dem der har lyst. !

Hav det hyggeligt alle sammen.
Venlig hilsen Jørgen