/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Mangorossa
Fra : Nordsted1
Vist : 656 gange
300 point
Dato : 17-03-06 12:56

Her er et tilskud til Kandukomsammen, så kan du snolde lidt til jer.

Kan i have en rigtig hyggelig week-end

Evt. sure bemærkninger til denne tråd er forbudt, det er fredag, tøvejr, solen skinner og snart week-end

Jeg synets det er flot at du lægger hus til sådan et arrangement!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-06 13:22

Ingen sure bemærkninger herfra har haft weekend siden 01.30 og elsker fredags snolder, det ser ud som initiativet bliver gentaget, sååå ses vi Nordsted1

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-06 13:27

Jeg vil hermed sige tak på mango's vegne - hun er lige på visit andetsteds

Jeg glæder mig til at hilse på alle jer andre!

Sjovt at få ansigt på alle de herlige bemærkninger

Kommentar
Fra : janik

Dato : 17-03-06 13:52

Hej Allesammen
Jeg glæder mig også til at se jer allesammen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-06 14:46

Hæiiii - vi ses om lidt, i gå'?!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-03-06 15:50

Hej Nord.

Ingen sure bemærkninger herfra, næsten tværtimod

- Herligt vejr.
- Weekend.
- Nem madlavning, skal blot varme fra i går.
- Fredagsrengøringen overstået (har 'ansat' mit gudbarn og slår på den måde 2 fluer med eet smæk - jeg får gjort rent, hun bli'r rig - dejligt, alle glade).
- Friske blomster i alle vaser (husker at sige pææænt tak til min husbonde når han kommer hjem)
- To sovende misser ved brændeovnen.
- Masser af tykke solsorte i foderhuset.
- Sneen snart smeltet væk.
- Sønnen havde serien 'Lost' på DVD med hjem fra Frankrig, den hygger vi med om aftenen.
- Culottesteg klar til besøg af datter og svigerdreng i morgen.

Jamen - sure bemærkninger? NIX

Jeg vil osse ønske alle Jer dejlige personager en RIGTIG god fornøjelse! Ingen tvivl om at I vil få det både hyggeligt og sjovt

Glade hilsener fra Dorthe.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-03-06 18:17

300 point'er!!!! ...mmmmm, der skal smowses

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-03-06 18:40

hvis jeg bare... mendeterdesværreulasiggørligt.
et kæmpe stort leve til jer alle, fantastisk godt og modigt "initiv".
mon vi møder nogle af disse mandag morgen, fnis

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 300 point
Dato : 19-03-06 22:51

Nordsted...sorry..jeg havde fået det at vide af Hanne..kom fra det igen..

Takker..men så skal jeg jo igen på kur

Ja det var en dejlig fest...Søren går og siger i trance: "det har godt nok været en dejlig weekend" og jeg svarer: "ja det har været skønt"

Vi er helt dopede af al den snak

Åse, hvorfor er det ulasiggørlig?

Nej jeg havde ikke tid til at drikke så meget..tror su også jeg var gået i dørken hvis jeg havde.. Nøøøj jeg var træt da gæsterne var gået !!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 00:03

Yes, det var en overhyggelig weekend!

Det kan godt lyde som om, vi er overpositive - men folks - det er sq rigtigt!

Det der med, hvem der vandt i TP - høhh, drengene var i overtal - så er det ingen sag at vinde, væææl?!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-03-06 02:06

Hmm..altså..selvfølgelig vandt Molo da, I var vel NØDT til at lade ham vinde for at få lukket kajen på ham?

Men ligegyldigt hvem der vandt, så er det dejligt at spille. Vi har spillet Marador (ja det GAMLE spil) hele weekenden med unger og svigerunge - det er et laaaangt spil og 'man' (læs: jeg)får SÅ mange tæv

Men igen - hvor er det altså bare hyggeligt

Godnat herfra.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-06 06:49

Tak for svaret mangorossa.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-03-06 07:22

mangorossa, ved det, at vi bor laaaaaangt ude på l.t.'s mark i det nordvestlige jylland, og ved det, at der nok ikke ville være den fulde forståelse for, at jeg dampede af. det vil kræve en længere meget personlig forklaring at komme ind på det her.
men tankemæssigt var jeg ofte hos jer, og nød det gode initiativ i fulde drag. stærkt gået!!!! at folk foretager sig uventede ting - det er bare lige mig. alt for meget i tilværelsen er skemalagt.
nå, ja lige en strøtanke med på vejen.
glæde skal der til hver eneste dag.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 11:48

Tar for det...

Hanne du har helt ret..det var skie hyggeligt og sjaut !

Åse...du må arbejde på sagen Og tak for de søde ord.