/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 computer via USB
Fra : onkelkeld
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 19-03-06 11:59

Kan man forbinde 2 computer med hinanden via usb, og hvis ja, hvordan og hvor skal man lave opsætning ?
Mine maskiner kører begge med winxp pro

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-03-06 12:10

Mit svar til det vil være et nej.. med mindre der sættes et netkort i de usb porte... men det er hvis ikke det svar du er ude efter... Tror ikke det er muligt. men vil ikke afvise ideen.. er spændt på om der er en anden kanduer der siger man kan

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 19-03-06 12:13

Hejsa
det gøres nemt og hurtigt med detteher
http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=65728&menu=pc

der åbner ganske enkelt et drev "thunderbird" på begge computere og når
det bliver aktiveret på begge computere er der fuld adgang

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-03-06 12:17

kraver special usb kabel samt program
som dk

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 19-03-06 12:36

Tak for svaret dk.
Dejligt svar med anvisning på hvad det er , og hvor man kan få det, kan vist ikke gøres bedre.