/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
ORZA
Fra : ans
Vist : 666 gange
50 point
Dato : 12-03-06 21:48

Er der en eller flere, der kender til følgende:

http://www.orza.dk/index.php

Jeg vil måske skifte til en anden teleudbyder, jeg har på nuværende tidspunkt TDC.

Orza "lyder" jo smart og er billigere end TDC.

Kom med et synspunkt om ovenstående.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-03-06 22:31

http://www.kandu.dk/newshist.aspx?nid=538763 Ved ikke! Ville ikke røre det selv det selv lige nu!

Accepteret svar
Fra : sikkerhedsmargin

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-06 22:51

Basse Bergquist som ejer Orza er berygtet for sine luftkasteller eller hvad man nu skal kalde dem i hele branchen.

Jeg ville absolut ikke røre dem med en ildtang.
Bliv hellere hvor du er selvom det er en smule dyrere, der ved du trods alt hvad du får.
Tele2/Tiscali vil jeg i samme åndedrag advare mod hvis du skulle blive fristet.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 22-03-06 11:07

Tak for svaret sikkerhedsmargin.

Til dig tedd opretter jeg en ny tråd.

Jeg venter lidt med orza.

Hilsen ans