/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
gå til toppen af siden
Fra : miritdk
Vist : 891 gange
10 point
Dato : 22-02-06 16:09

det tør da siges at kandu har været lydhør overfor spørgsmålet/ønsket om at knap (pil) med at kunne gå til toppen af siden

Hvad er der egentlig fordel i det ??? Home og End genvejstasterne er da i mine øjne langt bedre

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-02-06 16:12

Ja - jeg bruger også de to knapper

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-02-06 16:18

Det er måske til dem der ikke er så skrappe til at bruge Pc'en som jer to.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-02-06 16:30

Tusind tak Mirit !
Dem havde jeg overset.
Du fortjener helt sikkert point.
Gambrinus
(Husk lige at forhøje til 500)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-06 16:39

Godt du fik gjort opmærksom på det, jeg var lige på vej for at pudse brillerne,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 16:41

opdagede dem fordi jeg troede det var en flue eller lign.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-02-06 16:46

Tja, den har været oppe og vende før og hvilken taster man kunne bruge for at komme frem og tilbage. Men hvor er ned pilen??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-02-06 17:01

Hvor er Skråt Op pilen ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 17:19

Genvejstasten til skråt op er = ctrl+alt+del to gange for at være sikker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 17:25

Men har i så set den fine lup så man kan nøjes med at glo på sit eget indlæg................her for enden.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-02-06 17:34

Den har da været der læææænge emesen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 17:37

den lup har i mine øjne absolut ingen funktion emesen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-06 18:03

Jeg synes nu, det havde været vigtigere, at få søgefunktionen til at fungere.

Jeg havde ikke brug for den pil. Har brugt enten Home eller End tasterne.

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 10 point
Dato : 22-02-06 18:22

Jeg har HVERKEN brug for pile, home-taster, endtaster, eller NOGEN andre navigationstaster!

Den lille pil ligner noget der ikke burde være der!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 18:32

Endelig har man fundet ud af noget og så ved i det. .........................................../\
Jo da Miritdk det kan bruges sådan:..............................................................tryk her. /\
Og man kan teste sine link før man sender.
Men så ved i nok ikke hvordan denne laves:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=83588#920577

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-06 18:47

http://www.kandu.dk/spg83588.aspx#920605

du giver måske undervisning

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-02-06 18:53

Der skulle meget hellere være en "genvej til bunden af spørgsmålet - pil"

Dét ville være sager!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 19:03

Hmmmm - det er vist ikke min dag.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-06 19:32

Det blev alligevel min dag...........................Ans - er det bedre at ligge underst. (thi hi)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-02-06 19:38

Så manlger vi barre et stavkontrold og en SMS til Dansk ordbåg.
Gambrinus

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=83588#920571

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-06 20:09

emesen

Jeg har det lunt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-02-06 20:24

En anden ting jeg har undret mig over er, at det åbentbart kun er interessant,
at vide om Top 10 brugere er online.
Hvis det ikke en diskermen.. diskrsne... diskrimminelt, hvad er så ?
Gambrinus
Eller er der noget jeg har overset ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 20:32

jeps gambrinus - der er noget du har overset - i de forskellige spørgsmål kan du se hvem ellers der er online (hvad det så end skal gøre godt for ???)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-06 21:07

Du kan på "månedens bedste" , se de "superbrugere" der er online.

Desuden kan man ikke være sikker på om det er "rigtigt" om man er online eller ej. Det fandt jeg ud af forleden dag, da min comp. ikke var tilsluttet, men kiggede lige på kandu fra en anden comp. uden at logge mig ind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-06 21:10

Glemte lige at skrive at jeg stod som værende online, det til trods for at jeg ikke havde været online de sidste 5 timer.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 28-02-06 11:57

Tak for svaret epidedymittis.

Citat
Den lille pil ligner noget der ikke burde være der!

også min mening

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-02-06 12:15

Selv tak!