/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
david copperfield
Fra : janni_s
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 04-02-06 18:40

for et par dage siden så jeg et spørgsmål angående david copperfild..(tror jeg) men der var et link på en side med ham hvor man vælger et kort og hvisker det og så er det væk når man trykker. ret underligt. jeg har prøvet at søge men kan ikke finde spørsgmålet, sp nu er mit spørgsmål om der er noget der ved hvilket link jeg snakker om

/janni_s

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-06 18:48
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-02-06 21:09
Kommentar
Fra : theking

Dato : 06-02-06 18:57

det er fup.
mit næste indlæg fortæller hvorfor ( så lad være med at læse det hvis du ikke vil vide det)

The King.

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 06-02-06 22:58

jeg ved da godt det er fup:) skulle bare vise min søster siden-.. det er jo tydeligt der kommer helt nye kort hver gang.. men jeg må indrømme jeg prøvede et par gange før jeg fangede den

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 06-02-06 22:58

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-06 23:28

Selv tak