/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Digital signatur -server nede?
Fra : invisible
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 02-02-06 18:30

Er det kun mig som har problemer med at logge på med digital signatur ?

Uanset om jeg prøver at logge mig på, skat, eboks, ois, netborger m.fl.

Man kan sagtens gå på den pågældende side, men lige så snart man skal logge på ryger man over på siden hvor man skal logge ind, her er meldingen at siden ikke findes

Jeg har ikke nogen firewalle, eller nogle specielle sikkerhedsindstillinger. ???

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-06 18:38

Jeg har ingen problemer med at logge på med digital signatur. Prøv at gå tilbage til et Systemgendannelsespunkt. Der må være sket noget med dine indstillinger.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 02-02-06 18:57

Virker upåklageligt her også

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-06 19:01

Virker her.

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 02-02-06 19:21

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-06 19:25

Det var så lidt.

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 02-02-06 23:10

Det viste sig efter 2 timers søgen og gøren ved, at min certifikat skulle updateres, på TDC hjemmeside.

Digitalsignatur.dk er ikke særlig bruger venlig, men skal virkelig lede for at finde det man skal bruge, og der er ikke nævnt noget om at der en update til.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-06 23:31

Det er sgu for dårligt. Så kan jeg da bedre forstå dine problemer. Jeg er bare ikke selv stødt på dem endnu. Men hvis det er sandheden, synes jeg at du skulle skrive et tip om det, for der er garanteret flere end du og jeg, der ikke er klar over at den skal fornyes med visse mellemrum.

Jeg har selv tænkt mig at skrive til TDC og spørge om dette. For det er da mildest talt foruroligende!!!!

Kan du have det godt. Hilsen Arne.