/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Advarsel.
Fra : creamygirl
Vist : 1306 gange
60 point
Dato : 29-01-06 23:06

Dette er som skrevet ikke et spørgsmål, men en advarsel!!

Der huserer en profil "sniperdk" her på kandu. Han er en varm fortaler for pyramidespil og andre suspekte ting (bl.a film om kujonagtige nedskydninger) http://www.kandu.dk/Tip13039.aspx

Vær forberedt på, at hvis du skulle få den idé at være uenig med denne sniper og tør udtrykke dette, så generer han sig ikke for at komme med ukorrkte informationer.

Han tåler ikke, at der sættes spørgsmålstegn ved hans evindelige forsøgen på at hverve "kunder" til pyramidespillet 12dailypro.

Faktisk så går han så langt, at han groft manipulerer med kandunicks, der siger ham imod, hvis han finder det formålstjenligt.

Han har således her på kandu fabrikeret et link, der indikerer at jeg har noget at gøre med pyramidespillet 12dailypro.

Hans platte link, ser således ud: http://frip.dk/creamygirl/www.12dailypro

Ud over, at han tillader sig at placere mit nick i et link til 12dailypro, så opretter han sideløbende en tråd, som jeg selvfølgelig er blacklistet fra: http://www.kandu.dk/Spg80886.aspx

I tråden påstår klaphatten, at jeg er tilmeldt 12dailypro, hvilket som sagt er en lodret løgn!
Her er endnu en tråd, hvor han kujonagtigt fletter hans frip.dk/creamygirl bullshit ind: http://www.kandu.dk/Spg81166.aspx

Nu i aften opdager jeg så, at hans lille stunt link: http://frip.dk/creamygirl/www.12dailypro
nu også figurerer ude i nyhedsgruppen, hvor en "Anja. S" benytter sig af det hjemmestrikkede link: http://www.kandu.dk/newshist.aspx?nid=544203

Ak ja, der er sq ikke grænser for, hvor idiotisk denne bruger maser sig frem her på kandu.dk

Vær enten enig med sniperdk, eller forvent, at han manipulerer med urigtige informationer.

Damn, jeg er lykkelig for, at han ikke indgår i mit daglige kvantum af socialt samvær..

Jeg kunne derimod ønske, at han fik et tilskud til et kursus hos AOF eller noget andet mind-repair - for der er sq seriøst noget galt oveni bøtten af denne "snigskytte"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-06 23:35

Du har ret.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-06 23:49

sniperdk er så tøset at han blacklister alle der er uenig med ham eller giver 0 * for hans dødsyge tips, hvis eneste formål er at lokke penge ud af andre kandu brugere. Et tudefjæs af de største.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 30-01-06 00:07

Så blev jeg blakket af sniperdk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 00:19

Me to!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-06 02:04

Fuldstændig korrekt creamygirl, jeg forstår godt at du reagerer, desværre fik sniperdk point for tippet denne gang , hvordan stopper vi denne fremturen?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-01-06 02:10

Jeg er MEGET betænkelig ved denne persons huseren her på kandu.dk!

Nu er VI vel efterhånden nogle stykker der er blacklistet fra hans skriblerier og det betyder at:
- Hvis han fortsætter med at blackliste alle der er imod hans pyramideting, jamen så er der efterhånden kun de positive tilbage - jeg kunne skrive de FÅ positive, for de tæller afgjort ikke mange (velsagtens kan de tælles på een hånd) - MEN....de opretter jo blot nye brugere herinde og kan derved manipulere med skriverierne så NYE brugere/læsere derved lokkes i fælden?

Jeg har længe tænkt på dette og synes at vi skal forsøge, på en eller anden måde at få stoppet denne fyr?

Han ER i gang med sine manipulationer, det har vi jo set flere steder og med den nye mulighed for blacklist, så er jeg alvorligt bekymret for om han får held til at lokke nye med.

Kan vi, som brugere, gøre noget ved det?? Pyramidespil ER ulovligt i dette land og personen bør vel kunne IPbannes af teamet bag kandu.dk, ene og alene på grundlag af hans huseren herinde? Eller - er det en politianmeldelse der skal til?

Venlig hilsen og godnat

/Dorthe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-06 02:19

Ja jeg forstår ikke at der ikke er en metode til at stoppe profilen, der er faktisk profiler der er blacklistet af kandu, der er oplagt en mulighed mere her, jeg har lige skrevet i sniperdk´s spørgsmål http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=82192#904570 lige for at teste om jeg bliver blacket

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-01-06 02:31

Sådan:

vil.du, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af sniperdk, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-01-06 06:08

Det ved vi jo, han er kriminel svindler og alt grimt der kan siges.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 07:34

100% enig creamygirl.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 10:10

Vel vidende at det er "farligt" at blande sig i en følelsesladet debat vil jeg lige tillade mig, at komme med en betragtning om blacklistning da noget tyder på, at der også bliver blacklistet så nogen ikke kan deltage her.

Vil det ikke være mest rimeligt, at man kun bruger blacklistning hvis en profil chikanerer/mobber. Uenighed bør vel ikke være et kriterie. Eller?

Og så skal der ikke være nogen tvivl om,at jeg finder det totalt uanstændigt at oprette noget i nogen andens navn også selv om det kun er et nick.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-06 12:22

Det der er helt uhørt, og burde medføre, at den profil og helst IP bliver blacklistet herfra.

Ellers kan jeg kun anbefale at lægge advarslen i Tips hver dag, og så håbe på, at nogen ikke er så dumme at hoppe på.

Der burde være strammere regler for brugen af Kandu, end at der accepteres, at det bliver brugt som reklame- og hverveside for tvivlsomme personers agitationer for diverse egne firmaer eller direkte svindelforetagender.

Og når der yderligere blandes dokumentfalsk ind i det, for det kommer oprettelsen af de falske links ind under, burde det egentlig medføre en politianmeldelse.

Fy for Satan!!!!

mvh dova

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-06 13:49

Er der nogen der har klaget til kandu teamet

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 16:05

årh, hold da op!!!
I kan da bare blackliste ham...
Hvor svært kan det være...

Jeg er ikke rendt ind i sniperen eller hans pyramidespil eller hvad det nu er han laver... Nok fordi det ikke interesserer mig.

Men bryder han ind og forstyrrer et af mine spørgsmål, så vil jeg da sikkert blackliste ham fra det spørgsmål...
Når I har så meget imod ham i det hele taget, så kan I da bare blackliste ham totalt.

De der profiler, som giver jer røde knopper, kan I ikke bare ignorere dem..

creamygirl, jeg kan ikke se, hvad den hjemmeside, du linker til har med dig at gøre???
At der står creamygirl i adressen, henviser det til lige netop dig?? Det er jo et internationalt ord, der kan bruges i flere sammenhæng...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 16:14

Hvis man skal være lige så tolerant som dig Birgitta (gad vide HVOR langt den rækker? ) vil dette forum hurtigt forandre identitet fordi det vil blive oversvømmet af alle de der har så travlt med at promovere deres egne firmaer og tvivlsomme koncepter.
Der er kun brugerne til at forsøge at holde det lidt ryddeligt, selv om nogen også betragter det som noget uhadada.
Ovenstående er ikke opbakning til nogen som helst,men bare min mening.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 16:24

Birgitta > du skulle måske se denne tråd som også cremygirl henviser til i sit spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg80886.aspx

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 16:32

Det er fintnok at advare om at de der spil er ulovlige eller hvad det nu er. Men jeg synes egentlig, at det hører hjemme i et tip...
Og samtidig synes jeg at der er nogen, der undervurderer andre brugere hvis de tror, at nogen hopper på og satser tid og penge på de der spil...

Og de samme brugere overvurderer sig selv ("gudekomplex") hvis de tror, at de skal og kan redde verden...

nåja, nu risikerer jeg vel at blive blacklistet i DENNE tråd.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-01-06 16:37

Nej Birgitta, jeg hverken kan eller vil ignorere, at jeg i aftes via mail blev gjort bekendt med, at sniper har videregivet et hjemme fabrikeret link, hvor mit nickname indgår til noget jeg er stærk modstander af. Et er, at han lavede en tråd her på kandu, hvor han anvendte omtalte link, noget andet er, at dette link nu flyder rundt andre steder (nærmere betegnet, steder hvor disse pyramidegakgakhoveder befinder sig)

Vedkommende der i aftes sendte mig en mail er en kollega, der kender mig både privat og her fra kandu (som creamygirl). Det kan godt være du tror på sniper, når han skriver at jeg ikke har andet at lave, end at rende på arbejdsformidlingen. Fakta er derimod, at jeg i mit daglige arbejde er med til at skabe et hverdagsliv for mennesker der let lader sig friste til at investere alt hvad de ejer i et pyramidespil som 12dailypro. 50% af den målgruppe jeg har at gøre med er ludomaner. Ved du hvad en ludoman er?!..Det er mennesker der ikke ejer mekanismen til at sige stop. De kaster gladeligt alt hvad de har ind i et sniperprojekt (hvis de skulle være så uheldige at støde på ham) - og det er den væsentligste grund til at jeg tager stærk afstand fra pyramidespil - og så er det ærlig talt ikke særligt troværdigt, at sniper får mig til at fremstå som en person der deltager i et koncept som 12dailypro.. Noget jeg dagligt skal formidle til andre, at de skal holde sig fra

Kan du ikke begribe dette, så er det dit problem. End of story!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 16:37

bentjuul, den tråd er lukket, og den koster 50 stærke at få lukket op! IKKE om jeg gør det! Hvis der er noget om det creamygirl siger, så er det da også sort at henvise til en tråd der er lukket. Det giver jo fjenden den ene halvtresser efter den anden lige ned i foret...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-01-06 16:40

Et blik på personens historik siger mig at der er tale om en meget syg person.

Jeg havde ikke hørt om ham før men har lige set det klamme link med muslimske snigskytter der nedskyder alierede soldater i Bagdad. Min facination kan ligge på et meget lille sted, men samtidig mener jeg at manden bør have lægelig behandling. Han må ikke være rar at stifte nærmere bekendskab meda

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 16:46

Birgitta >Nu var jeg ikke klar over at sniper var din fjende, fordi du tidligere skrev at du ikke var stødt ind i ham.
Og så betyder de poænger vel ikke så meget, det mener jeg da du tidligere har givet udtryk for, og den 50 er da givet godt ud så du kunne finde ud af hvad det er du kommenterer her.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 16:47

som sagt har jeg ikke læst tråden, da den er lukket.
Men jeg kan altså ikke se problemet?????????

Folk, der kender dig VED da hvad du står for, creamygirl. Det er da ikke noget sniper eller nogen andre kan pille ved? Du overvurderer hans (m/k) magt. Han (m/k) har kun den magt, som du giver ham. ---Ignorer ham (m/k) og han (m/k) er til grin.

Om man er FOR eller IMOD pyramidespil eller andre spil, det er da en helt anden diskussion. Det er ikke sniper, der SKABER muligheden for at spille, og det er ikke dig, der skal redde hele verden. Du kan kun hjælpe en lille del. Og det er GODT NOK!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-01-06 16:57

Citat
Ignorer ham

Kunne du ikke gøre det samme?! Ignorer denne tråd - ignorer mig.

Ingen siger vi to skal være enige, og uanset hvad du finder på af argumenter, så er jeg grundliggende uenig med dig i, at man bare skal ignorere alt her i verden, så din tilstedeværelse i tråden har ikke - og får ikke betydning for hvad jeg mener nu, eller kommer til at mene når du en gang er forduftet..

Hvor svært kan det være?!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 16:57

bentjuul, jeg lukker nok af princip som regel ikke spørgsmål op som der bliver henvist til. Jeg synes, det er manipulation, der giver spørgeren gevinst. Og jeg forstår slet ikke, hvorfor creamy ønsker det.

Egentlig synes jeg, at detteher er en gentagelse af "arnesagen". Der er altid nogen, som de stakkels små nye unge blåøjede kandubrugere skal reddes fra. --Selv da jeg startede for 2½ år siden. Dengang gik kandu ind og fjernede én, der hed zonker.... Og det har jo nok også været på "kraftig opfordring"..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 17:06

creamygirl, du kender mig godtnok til, at vide, at jeg ikke mener at man skal "ignorere alt her i verden". Men nogen ting får man mest ud af at ignorere.
Og hvis du ikke ønsker min medvirken i din tråd, så har du mulighed for at blackliste mig. Jeg TROR ikke, jeg har prøvet det endnu. I hvert fald har jeg ikke opdaget, hvis nogen har blacklistet mig.
Og det kunne jo være fordi de brugere, som jeg er uenig med, godt ved, at selv om vi er uenige, så er vi næppe fjender. Og en debat bliver noget ensformig og stillestående hvis der kun er rygklapperne tilbage..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 17:12

Du skriver
Citat
Egentlig synes jeg, at detteher er en gentagelse af "arnesagen".

Det er vel så også derfor du deltager i tråden her

Jeg deltager for at medvirke til at få sniperdk stoppet. om det virker kan kun tiden vise.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-01-06 17:17

Citat
Egentlig synes jeg, at detteher er en gentagelse af "arnesagen". Der er altid nogen, som de stakkels små nye unge blåøjede kandubrugere skal reddes fra. --Selv da jeg startede for 2½ år siden. Dengang gik kandu ind og fjernede én, der hed zonker

Adios Birgitta. Du har fattet nada! Dette er ikke en arne eller zonkertråd - og det handler ikke om rygklappere. Det handler om en usmagelig og manipulerende adfærd, fra en profil med en adfærd og et sprog som en 12 årig. Det skulle ikke være en debat, men en advarsel. Læs startindlægget.

Sorry, jeg ved det ikke er rart at blive udelukket, når man forsøger at få sin mening til kende - men det halløj du har gang i lige nu, hører ikke hjemme her..

Din første BL er hermed en kendsgerning

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-01-06 21:40

Citat
Vil det ikke være mest rimeligt, at man kun bruger blacklistning hvis en profil chikanerer/mobber. Uenighed bør vel ikke være et kriterie. Eller?

Tjoh Bjarne, det er som sådan også min grundholdning. Jeg ved ikke om du spørger for at få et svar på, hvorfor jeg har BL profiler herfra, men hvis det er derfor så skal jeg da gerne ærligt gøre rede for, hvorfor jeg har valgt denne mulighed.

Det handler om profilerne Sniper, mirit og tedd . Ja faktisk er frk.fidus også BL - og sniper havde jeg egentlig planer om at lukke op for idag, men den plan gik i vasken, da jeg så hans tvillingetråd.

Sniper blev udelukket i aftes, fordi jeg naivt troede på, at jeg gjorde ham en tjeneste ved at lade ham tænke sig om, inden han farede til tasterne. Med min hidtil erfarede viden om hans argumentationsteknik (eller rettere sagt mangel på samme) fandt jeg det mest hensigtsmæssigt at udelukke ham fra start.

En argumentationsteknik som eksempelvis denne.

Citat
Fra : sniperdk Dato : 25-01-06 22:46

--------------------------------------------------------------------------------
sædpige du må virkelig have et kedeligt liv....
Har du stadig ikke været ude af lejligheden og set at der andet end Kandu ?

Kan jeg ærlig talt ikke bruge til noget som helst

Mirit er BL, fordi hun seriøst tror på, eller i hvert fald konsekvent giver udtryk for, at min modstand mod pyramidespil går på misundelse. Hun aner aldrig noget som helst om mine bevæggrunde for, hvorfor jeg nu og til al evighed vil advare andre mod at deltage i den slags. Hun fatter kort sagt nul- og deltager for øvrigt selv i 12dailypro – og derfor ser jeg ingen grund til, at have hende rendende her. Hun mobber ikke, nej – og hun chikanerer heller ikke, men hendes intetsigende indlæg med en eller anden tilfældig smiley, eller et indlæg med et punktum er jeg for at sige det mildt skide træt af at se på.

Så derfor kære mirit, er du BL her..

frk.fidus er BL alene af den grund, at hun er ophavs mand til snipers adfærd. Inden hun postede denne tråd på kandu http://www.kandu.dk/Spg79735.aspx havde jeg ABSOLUT INTET kendskab til Snipers eksistens. Det fik hun godt og grundigt lavet om på ved at fortælle ham, hvem han IKKE skulle regne med at få opbakning fra angående at hverve kanduer til 12dailypro – og man kan så spørge sig selv om, hvem det er, der manipulerer med hvem. Mit bud går på, at frk.fidus fik et ønsket budskab frem til en profil der i hendes øjne havde "format" til at lave lidt rav i den – og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at hun lige siden har nydt snipers små stunts. I hvert kan jeg ikke få øje på noget som helst, der indikerer at hun synes tricket med et fabrikeret link og påstanden om, at jeg deltager i 12dailypro er lige på grænsen til, hvad de fleste finder for uanstændig opførsel. Faktisk tværtimod. Hun finder det hylende morsomt. http://www.kandu.dk/Spg80886.aspx

At sniper så ikke har gennemskuet, hvad hun satte i gang er hans problem, men ovenstående er altså årsagen til, at frk.fidus ikke er inviteret indenfor her.

Og Tedd. Tja Kohbergs boller. Han er ikke bare BL for deltagelse her. Han er BL for good, af årsager, der ikke har en dyt at gøre med 12dailypro..

Det var mine begrundelser for BL af diverse profiler – og hvad andre mener om dette, er i og for sig ligegyldigt. BL forbliver som den er.

Noget helt andet er, at jeg lige vil synliggøre en detalje fra den mindre troværdige sniper.

Citat
3. Og ja hver ENESTE gang tudefjæsene herinde skriger op om pyramide/svindler osv, får jeg nye referrals. Jeg kan snart nøjes med creamy som reklamesøjle.

Ups! http://www.hyipdiscussion.com/12daily-pro/15980-missing-refferal.html#post134733

Det ser du til han manipulerer en lille bitte smule med fakta

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 21:51

Det var ingen kritik da du jo selv afgør hvem du vil BL, og det var da nogle begrundelser man kan forstå.

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-06 10:26

Creamy, rart at høre hvorfor du reagerer så voldsomt på sniper..
Jeg forstår dig vældig godt.
Jeg oplevede selv en ludoman på nært hold for 10-15 år siden...han var gift med min mor!

Han magtede faktisk at spille hus og hjem væk inden min mor fatede mistanke om noget. (ok, den havde ikke gået hos mig )
Hun lod ham om alt hvad der havde med penge at gøre.
Hun døde så for 10 år siden og der var jo intet tilbage, så det eneste jeg kunne arve fra hende (ikke at jeg er ked af det) var en slikskål jeg husker fra jeg var barn, et billede og nogle andre småting..og dem måtte jeg kæmpe bravt for at få fra hendes mand.
Han var bestemt en flink mand, men spil gjorde ham til et uhyre.
Jeg kan også kun tage stærkt afstand fra pyramidespil og andre ligende ting.

Der findes ikke lette tjente penge..sådan er det bare..alt har sin pris!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-06 03:00

Sidste nyt om føromtalte pyramideforetagende er, at Stormpay har FROSSET 12DP's konto.

Nu er det jo sådan, at bagmændene bag disse svindelforetagender aldrig melder klart ud, hvad der foregår bag kulisserne – men stompay angiver, at årsagen til denne "frysning" er sket fordi der er "nogen" der ønsker at undersøge 12DP's forhold.

Tja, man kan jo kun gisne, men det lugter sq af indblanding fra myndighederne.

Og jo, hjemmesiden er skam stadig tilgængelig, men det ser sørgeligt ud, hvis man fortsætter ind i deres forum, og læser hvad der formidles til deres medlemmer..øv bøv!

et lille uddrag

Citat
Dear Members,

Without any previous notice, and despite that we sent our previous update that abides to the StormPay new policy that we recommended for all of our members

to have a StormPay account, we are shocked that InvestPlace account at StormPay Inc. got closed. They never ever questioned, asked, emailed or contacted us in any possible way to get answered for any question that was taken as a reason for closing InvestPlace account. They claim that they did so. But in fact they didn't.

The insistent question now is "What is going to happen to InvestPlace and your money?"

Resten kan læses her: http://forums.12dailypro.com/smf/index.php?topic=24722.0

Nåmen så var det jeg tænkte, at jeg kunne huske én "venlig" kandu bruger, der havde anbefalet et andet helt vildt "godt" program, men ak og ve: https://profits4investingtoo.com/?ref=SniperDK

Det ser sq endnu mere skidt ud - og han havde ellers så travlt med at tilføje hans link de gyldne ord: Easy. Safe. No risk - Sådan en platugle

Og hvad kan man så lære af det?!

Såre enkelt - Stol aldrig en skid på disse hververe. De er kun interesseret i en ting. Nemlig at holde liv i pyramiderne. Lortet slukker og lukker uden varsel, uagtet hvad de forsøger at bilde dig ind. Derudover er det et faktum, at blandt de såkaldte "hyips" - skal man regne med at over 90% af programmerne er regulær svindel (ponzi)

Til sidst vil jeg anbefale, at man anmelder ALT hvad man finder mistænkeligt - og som lugter af noget ulovligt. Dette gælder også diverse foretagender der dækker sig ind under, at de kalder deres foretagende for et Multi Level Marketing. Sådan ser det ud på overfladen, ja - men går man det lidt efter i sømmene, såå tja!! -----> PONZI

Man kan anmelde den slags her: http://www.ic3.gov/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-06 16:57

Nedenstående er fundet inde på 12dailypro's forum.

Citat
Dear StormPay Member,

Please read this news update as it contains important information concerning your StormPay account as well as spends from your account to the "Auto-Surf" industry.

Traditionally "auto-surf" is a "traffic exchange" industry as to where persons gain traffic credits for promoting their URL (website address) in exchange for viewing websites offered by others. Any monies taken in on these types of "traffic exchanges" are normally for upgrades to have your URL (website) shown at a higher rate of exposure. For an example of how a true auto-surf works, you can visit www.autohits.dk or other sites comparable.

"Paid to click", or "Paid to Read" types of sites are normally where an advertiser pays to have his/her ad displayed and the end user gets paid a portion of the advertiser dollars for clicking on and reading/viewing the ad. The end user who is being paid for reading/viewing the advertisement does not spend any monies to participate. An example of this type of service is StormPay's own "StormClix" where participants are not charged to view advertisements and are rewarded an account credit for viewing the advertisement.

It has recently been brought to the attention of StormPay Inc. that the current rash of new Auto-Surf and Paid to Read accounts are NOT operating in the traditional manner. Further investigation by both StormPay and other outside investigational organizations/law enforcement agencies have have drawn early conclusions that these types of programs are nothing more than well hidden "Ponzi" or "Pyramid" schemes. While many of you may not agree, or wish to agree that these programs or illegally operated ponzi's, there are many facts that that are unavailable to you, or that may have been hidden by the operators of these programs. Please note that StormPay's user agreement has always banned merchant accounts for these types of activities.

Throughout the investigations into these programs, StormPay has asked the "Merchant(s)" to provide a detailed explanation of the workings of these programs including how profit margins and customer payments are made. These questions were asked point blank by StormPay while on a conference call with the owner/operator and their attorney. The requests for information from the "merchant" were simply denied leaving StormPay no choice other than to report those findings to the other organizations who required the information from StormPay. These findings and reports caused the seizure of funds of the merchant(s) StormPay accounts until all legal matters are resolved. Please be reminded that this could have been avoided if the merchant(s) could have, or would have provided information proving no illegal pyramid or ponzi activity.

Furthermore, investigations and calculations show that these merchants were already at an "upside down" point where they are/were not able to meet the financial obligations made to their program participants. These merchants who were already failing to make good on their claims seem to now be using StormPay as their "Scape Goat" for the failure of their own pyramid or ponzi scheme. These programs are always doomed to failure and for that very reason, deemed illegal. Please site the following from StormPay's user agreement:

"17. Get Rich Quick" Schemes: Get Rich Quick Schemes are prohibited resell items by StormPay. Get Rich Quick schemes include any type of self-employment, start-up businesses, or investment opportunity where the claims of profit or returns on investment are unrealistic or unsupported. By law, if a business opportunity costs $500.00 USD or more, the promoter is required to support any claims regarding earnings or profits with written documentation.

Pyramids don't pay. StormPay Inc. and the Federal Trade Commission caution consumers about clubs or programs that promise quick money for recruiting new members. Don't bank on the pyramid promise that someone else will pay you. For more information on get-rich-quick schemes, visit the FTC at www.ftc.gov."

We know that the most prominent question in your mind is "What happens to the money I sent these programs?" Answer: At the moment any funds frozens in these merchant's accounts are frozen and not payable until all investigations are completed. At such time investigations are completed, any remaining funds will be released to the merchant's, or refunded to the purchasers, based on the outcome of the investigations. Please be aware if determination is made that these are ponzi schemes, a great deal of the funds received by these merchant's will have been used to pay obligations to those who joined earlier into the programs. In other words, they will have used your money to pay other members thus creating a deficit of funds needed to refund all users. Please be patient while investigators decide the best procedures for handling this serious situation. Contacting your credit issuers or banks requesting chargebacks only compounds the problems for all involved, including the merch!
ants and their customers, and delays returns of any funds. These actions could also be punishable by law.

StormPay will keep you updated of developments as information is available and allowed to be released.

StormPay Inc.

Mest interessant er denne sekvens

It has recently been brought to the attention of StormPay Inc. that the current rash of new Auto-Surf and Paid to Read accounts are NOT operating in the traditional manner. Further investigation by both StormPay and other outside investigational organizations/law enforcement agencies have have drawn early conclusions that these types of programs are nothing more than well hidden "Ponzi" or "Pyramid" schemes.

Det er lige før man finder det ynkeligt, når 12dailypro i et forsøg på at berolige deres "kunder" bruger fraser som: Our StormPay & INTGold members were, are and will always be part of this big family

Let us keep the good faith and hand-in-hand

Når det er sagt, så skal jeg ikke afvise, at 12dailypro måske får gang i butikken igen (de kender jo fiduserne) Men skulle det ske, så vil jeg stærkt tilråde, at man udviser 12dailypro den yderste forsigtighed. Det som sker lige nu med 12DP kan meget vel tænkes at være et stunt. Det er slet ikke utænkeligt, at de om et par dage begynder at udbetale småbeløb til deres små investorer. For hånden på hjertet - bagmændene i sådanne foretagender VED sq da godt, at det er de "små" af deres investorer, der tosser rundt i diverse internet fora for at reklamerer for deres program. Jeg kan lige se det for mig *LOL* Vi bliver på kandu bombarderet med dokumentation fra sniper, der kan fremvise en beskeden indtægt , og skrigende render rundt med ordene:

"I got paid"

Yeah right. Det ærgelige er bare, at disse små fisk ikke har fattet, at det nemt kan være 12DP's måde at skabe sig tillid på, så der er endnu flere der investerer næste gang.

Og boooom, så er det SLUT. Det er set utallige gange, men nogen bliver aldrig klogere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-02-06 17:31

Jamen de tror vel, at der findes pengetræer hvor man kan høste åretrundt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-06 17:37

jeps - og endnu mere underligt er det, at fandt jeg en høne, der berigede mig Guldæg, så ville det sidste nok være, at jeg blabrede ud med denne information til alt og alle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-02-06 17:41

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-06 16:36

Pudsigt som denne bruger http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=97806 har ændret beskrivelse af sin profil men jeg kan da tilbyde ham et skærmdump af sin tidligere beskrivelse og han kan selv vælge om det skal være jpg eller gif format hvis den skulle være glemt eller slettet ved en fejltagelse.

//bentjuul

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-02-06 16:49

Creamy>>
Hooold da helt op, jeg har først set dit indlæg fra 04-02-06 16:57 nu

Sikke en bevisførelse og sikke et arbejde du lægger i det.
Mon ikke den (knapt så) gode sniper efterhånden SELV får lyst til at holde lav profil nu

Hvor VAR det dog at se alle hans (M/K) udgydelser hele tiden og alle vegne, jeg håber det er slut nu.

Venlig hilsen og god weekend
Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 07-03-06 16:56

Tak for svaret mangorossa.