44% hver 14 dag
Fra : Anja

Dato : 13-01-06 11:25

Er der nogen herinde der kender 12dailypro.
Og hvis der er, hvor længe har i været med ?
Jeg er lige startet og det ser indtil videre ud som om det virker !

--
MVH

Anja S.
http://frip.dk/creamygirl/www.12dailypro

(kom til at sende det til dk.penge først, det var en fejl)

Den har indtil videre sparet mig for at få 12424 spam-mails.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-06 14:40

Den 13-01-06 11.25 skrev Anja følgende:
> Er der nogen herinde der kender 12dailypro.

Som skrevet i dk.penge, så er det et pyramidespil.

> (kom til at sende det til dk.penge først, det var en fejl)

Det er lige så forkert at sende indlægget i denne gruppe. Faktisk er der
vist ikke nogen grupper, hvor den slags er velkommen. Og så har jeg slet
ikke nævnt lovgivningen omkring pyramidespil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : JCE

Dato : 13-01-06 14:34

"Anja" <aptitude1@126.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og hvis der er, hvor længe har i været med ?
> Jeg er lige startet og det ser indtil videre ud som om det virker !

hvor meget har du sat ind?

Fra : Peter H

Dato : 13-01-06 14:34

Det er ikke investering men en forretning så det hører ikke til her i denne
gruppe men fx under erhverv.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-01-06 15:57

"Anja" <aptitude1@126.com> wrote in message
> [...]
> Og hvis der er, hvor længe har i været med ?
> Jeg er lige startet og det ser indtil videre ud som om det virker !

Spooky link i din sig - og så en gang spam fra et eller andet program
bagefter..

Ja 12dailypro er et glimrende pyramide reklame scam... så nej folk tjener
ikke penge, men gør alt for at bilde alt og alle ind at de gør det.. i håbet
om .. tadaa.wav en dag at gøre det..