/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvis du vandt en million?
Fra : Satellit
Vist : 882 gange
50 point
Dato : 29-01-06 16:37

Bare for sjovs skyld...hvad ville du bruge pengene på hvis du fik eller vandt en million?
Og vi snakker ikke om lotto-puljer på flere millioner nu, bare 1 enkelt million. Og skatten er betalt, du får en million i hånden.
Hvad ville du bruge pengene til her og nu som dit liv ser ud i dag??

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 29-01-06 16:43

Børne bidrag og gammel narkogæld

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:44

Hvor meget til hver??

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 29-01-06 16:47

ca fifty fifty...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 16:50

bestemt holde min kæft om det - og leve livet

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:51

Nåmen så må du godt nok have haft det sjovt på et tidspunkt! Der kan da vist købes meget narko for 500.000......

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:53

Jamen leve livet hvordan, mritdk? Rejse, spise godt, købe tøj eller møbler? Spise fyldte chokolader hver dag og drikke årgangsvine?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-06 16:54

Af med al gæld!!!

Derefter vil jeg købe en bil, lave en konto til benzin og en til reparation.

Så vil jeg være rigtig god ved mig selv - få ny garderobe, spendere en god middag på vennerne.

Give noget til Kræftens Bekæmpelse eller forskningen indenfor depressioner.

Købe en sød gave til de bedste venner, for deres tålmodighed med mig!

Ohh, det er en dejlig drøm!

Hanne

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:55

Jeg ville købe et sommerhus, hvis jeg fik en million. Det ville være SÅ fantastisk at have et dejligt og fredeligt sted at tage ud til i weekender og i ferierne.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:56

Det lyder godt, Hanne! Det lyder som om du ville få rigtig meget for pengene!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 16:56

jeg vil flytte til miami i florida og vil være nabo til jim carry.. ellers vil jeg flytte til williamstown og vil være matthew perry´s nabo...

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:57

Ja, tænk hvis man havde så mange penge, at man lige kunne give sine nærmeste venner og familie et dejligt "opmuntrings-legat" til at forsøde tilværelsen! Ville det ikke være dejligt?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:59

klingaa, så tror jeg nok at du får brug for 1 million DOLLARS istedet for KR!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 16:59

leve liver på den måde at jeg ville være i stand til at opfylde ønsker og nødvendigheder for de nærmeste og migselv såmænd .

min indre engel bedyrer dog at noget skal gå til værdigt trængende

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-01-06 16:59

Ansætte en M/K til at rydde sne og is om vinteren, klippe græs og hæk om sommeren og så ellers nyde det medens grunkerne langsomt forsvinder.

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:01

så flytter jeg nok først til las vegas og ser om lykken er der og vis lykken rammer flytter jeg til williamstowns og blir matthew perry´s nabo

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:06

Er ham Matthew Perry virkelig så lækker....? Jeg aner ikke hvem han er!
Men nu hvor vi er i USA, mon ikke man for 1 million kan betale en plastikkirurg for at komme til at ligne Catherine Zeta Jones?? Ohh...sådan ville jeg gerne se ud! Tænk at vågne om morgenen og få sådan et dejligt syn, når man ser sig i spejlet!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:09

det er ikke fordi han er lækker,,, han er bare mit idol.. han er verdens sjoveste man men hvis det gælder udseende så vil jeg hellere bo ved siden at lindsay lohan...

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:10

Perry bor i Los Angeles og har fødselsdag d. 19. august.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:10

Jeg håber da du er en pige så Satelit, ellers er jeg bange for 1 million ikke er nok

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:11

og nu er jeg jo en dreng!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:13

klik her og se alle hans informationer...http://www.imdb.com/name/nm0001612/

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-01-06 17:14

Jeg ville bruge de 600.000 på at sætte mit hus i stand og betale irriterende klatgæld... Og så ville jeg bruge 200.000 på udbetalingen til et lille sommerhus i Hundested, hvor jeg kan spenderer ferie og weekender tæt på min familie.
Så vil jeg bruge 35.000 på at få min forretning op at køre.
Resten skal bruges til at få en fornemmelse af økonomisk frihed et par timer ad gangen... Købe noget lækkert tøj, spise noget god mad, invitere vennerne ud en gang imellem.... Sådan bare have det lidt godt....

Og det var så den million....

Meeeen, der er faktisk budgetteret med en kommende milliongevinst.. Den bliver stor - jeg ved bare ikke helt, hvornår den kommer... All good things comes to those who wait

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:15

Aner ikke hvad jeg ville bruge en million til forøvrigt! Synes det er for lidt til at ændre livsstil og for meget til lommepenge!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 17:16

tedd din oggenok - en million ville da være langt nok til lommepenge en uges tid

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:24

Tedd Jo, jeg er en pige! Men ellers har du helt ret, så skulle der godt nok lidt mere end 1 million til, især hvis man som udgangspunkt lignede vores folkekære skuespiller Karl Stegger!

Vaxen, - det er gode planer du har dig dér! Lyder fornuftigt.
Men det er jo rigtigt som tedd skriver, at 1 million er for lidt til at kunne ændre ens liv og for meget til lommepenge...det er der noget om!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-01-06 17:26

Købe Kandu og blive enevældig moderator !
KUN JEG VIDE !
Jeg mener, højere kan et menneske da ikke nå.
(Jeg vil dog holde mig gode venner med Hanne, så jeg kan få noget godt at spise.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:26

Tror da såmænd slet ikke du har brug for en operation, Satelit Fedte fedte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 17:28

paniktedd

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:30

Nåehh....tedd, hvordan tror du egentlig at jeg ser ud??

Accepteret svar
Fra : klingaa

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-06 17:34

hvis jeg fik en million vil jeg med glæde give dem til satellit

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 29-01-06 17:35

Altså!!!!
1 mill. er ikke nok til at foretage sig noget specielt. Jeg satser på en større gevinst

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:37

Neeejj klingaa! Så skulle vi rejse til Las Vegas og Los Angeles sammen!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-01-06 17:38

Købe en kønsskifteoperation ! (Bare et par uger)
Bare for at prøve :
Ikke behøve at tænke.
Få gaver ved bare at blinke med røven.
Ha' andre til at betale, når jeg er i byen.
At blive forkælet, bare fordi man ser godt ud.
Finde ud af hvorfor kvinder altid går på toilettet to og to.
FINDE UD AT DEN KVINDELIGE TANKEGANG OG LOGIK. (Eller mangel på samme)
Gambrinus

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:39

ja.. GOD IDE:::;;,...!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:41

Jeg tror du ligner Catherine Zeta Jones krop med et andet hoved på, Satelit!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:43

Kvindes tankegang! Så snakker vi om den anden side af en milliard, Gambrinus! og hvis logikken skal med så tror jeg faktisk ikke der findes nok penge i hele verden!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:43

satellit..... hvem har du tænkt dig at give pointene??

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:44

Hmmm ja...Gambrinus!
Jeg har tit tænkt det samme. Tænk at kunne være en mand et par dage, det kunne virkelig være interessant.
Men så ville jeg altså også se ud som Johnny Depp!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:45

Altså klingaa, hvis du giver mig 1 million, så nænner jeg da ikke andet end at give dig mine points!!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:47

mener du det... ???

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:48

tedd...følg mig i et tankeeksperiment her:
Jeg har Catherine Zeta Jones' krop men ligner hende den kongelige, hvad hedder hun nu...prinsesse Elizabeth. Hende der ligner en hest! Men hva', - du må lukke øjnene og fokusere på kroppen!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:49

Selvfølgelig, klingaa. Nu går det jo lige så godt.
Det kan være at vi kan vinde en million til dig også i Vegas!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 17:50

ja.. også en million til dig ! selvfølgelig

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-01-06 17:50

Kode
Men så ville jeg altså også se ud som Johnny Depp !

Så ka' vi jo bare bytte.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 17:53

Ja det var sgu da smart, Gambrinus! Så sparer vi millionen og kan få os ½ somerhus hver!
Jeg har det næsten som om jeg har fået noget af sverola's narko!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:54

Jeg er en mand, satelit og vi focuserer jo først på kroppen (eller rettere specielle dele af den), har jeg ihvertfald tit hørt, så det går nok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 17:57

Desuden har jeg endnu ikke hørt en kvinde der er tilfreds med sit udseende så jeg tar dine udtalelser med et gran salt! Og hvordan kan de forøvrigt være tilfreds med deres udseende når de bruger timevis hver dag foran spejlet til fejlfinding?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-01-06 18:00

Jeg er en mand og jeg fokuserer først på hendes IQ.
Alt over 3,5 skottes.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 18:02

Nej okay, tedd. Men jeg ligner nu altså heller ikke ligefrem prinsesse Elizabeth....
Og det er rigtigt, det med at kvinder er så gode til at finde fejl. Det er meget mærkeligt.
Jeg har aldrig nogensinde mødt en mand, der var ligeså kritisk overfor kvinder, som kvinder er overfor sig selv.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 18:04

Ohh, Gambrinus. Så har jeg en chance. Jeg scorede højt i den dér "Test nationen"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-06 18:13

UUps! Gambrinus - hvad vil du så med mig?

Meen selvfølgelig - intelligente mennesker kan vel også lave mad..... dét er ihvertfald bevist.......

Dét med "for lidt til skift af livsstil og for meget til lommepenge" - hold kæft, hvor er I grådige!

I kan få cornflakes som alle de andre!

Hanne

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 18:22

Nå drenge...OG piger.
Nu slutter festen. Klingaa og jeg tager en tur til Vegas og fyrer den af i et par dage.
Vi skal nok fortælle hvor sjovt det var at bruge 1 million!

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 18:27

Tak for svaret klingaa. Vi ses i lufthavnen under uret. Vi kan lige nå et aftenfly til Las Vegas.
PS Jeg tager alle de pæneste kjoler med!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-01-06 19:02

Jeg villebrugt 90% på kvinder og reiser og sprut, resten ville jeg snolde op.
alimak

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-06 19:39

Det ville ikke ændre noget som helst for mig , at få en mill.

Jeg ville gi' dem til dyrenes beskyttelse, og ikke bruge den til ekstravagante ting til mig selv, den slags har jeg slet ikke behov for.

Nu vil jeg gå over på værkstedet, og lægge lidt nødder og kogte kartofler til musen, nu bliver
det jo snart lidt varmere, så lader jeg døren stå åben, så løber den ud, og er rigtig glad.

Og forresten så har jeg en del mill. i forvejen, så jeg må sige penge som sådan,
interesserer mig ikke, men hvis jeg ikke havde nogen, SÅ ville de sikkert interessere mig,
ligesom jer fattigrøve haha ha.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 29-01-06 22:01

vi ses under uret i lufthavnen til las vegas