/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Excel skema eller lign
Fra : troldenesdhb
Vist : 1358 gange
100 point
Dato : 21-01-06 09:31

søges. Hvor man kan taste de daglige kvitteringer ind, indtægter og udgifter, til private. Så man kan følge forbruget. Hvis der er konterings muligheder er det ok, men ikke nødvendigt, det skal bare være simpelt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 09:36

Lav et regneark, hvor du har to kolonner. En med indtægt og en med udgift. En formel til sammentælling i bunden af hver kolonne. Så kan du jo lave et felt der så automatisk trækker udgifter fra indtægter, så er det nemt at at se om det er på tide at spare

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 09:38

I excel er der standard 3 ark fremme.
Det førsyte ark kan være dit indtægt minus udgift der automatisk opdateres ved indtastning i de andre ark.
Nr 2 er dine indtægter
Nr 3 er dine udgifter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 09:39

Så hver dag du åbner regnearket står den på det første ark og du kan straks se din saldo

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-01-06 09:40

øhhh, kan godt lave det selv. Men det var jo lettere at få en

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 09:46

Der er da meget let.

Det vare vel ikke mer end 15 min med at lave et sådant ark.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 21-01-06 10:04

Her er et du kan bruge som shareware:

http://www.alanexcel.dk/shareware/Budget_privat_2002.zip

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 10:06

Har du en mail adresse, så har jeg lavet et lille ark til dig.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-01-06 10:49

spændende

troldenesdhb(@)hotmail.com

sæføli uden parantes

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-01-06 11:50

Fijala
kunne jeg også få det tilsendt

Mvh Granslam
Granslam(@)c.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 16:41

Min mail er lige nede, men så snart den er oppe får i det begge.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-06 16:44

Ja så røg den sgu afsted alligevel.

God fornøjelse

Fijala

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-01-06 16:58

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 17:02

Kunne du bruge det.

Du kan selvfølgelig udvidde det lige så meget du vil bare du sørger for at formlerne bevares.
En god lille tind man kunne gøre var at opdele månedrene i uger, så vil det blive endnu mere overskueligt.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-01-06 18:47

brugte lidt af det. Blev enig med mig selv om at lave det selv. Men du fik mig igang. Nu har jeg også indført Vand-Varme-El på hvert sit faneblad, hvor over/under skud bliver ført til faneblad 1. Jeg bygger stadig, så det ender nok med at blive ok

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-01-06 19:03

Der kan du bare se hvor let det er.
Du ved vel nok at hvis du vil kan lave flere ark.
Og hvis du vil skrive i flere felter på engang skal du bare markere dem alle og skrive i en så er det med på alle.
Det er jo kun sin egen kreativitet der sætter grænsen.

Nu behøver du vel heller ikke at have banken til at lave budget skema længere