/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Emesen
Fra : TheRipley
Vist : 903 gange
200 point
Dato : 19-01-06 20:09

Tak for mange gode kommentarer på SmallTalk........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:16

Smørekande LOOOL

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:21

Rend og hop - Emesen er en af de få altid venlige brugere på kan du - og jeg har ikke noget jeg vil spørge om lige nu, så er det da Ok at han får point
Du kan sg da selv være en smørekande Du får ingen begrundelse, bare opgiv på forhånd

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:27

Okay..... hvis du ser sådan på det. De er ham velundt!!

Egentlig underligt at høre om en kvinde der ikke har noget at spørge om LOOL - men det afholder hende jo ikke fra at snakke LOOOOL hihihi

Accepteret svar
Fra : emesen.

Modtaget 210 point
Dato : 19-01-06 20:32

Øh - det var jo ikke lige meningen.
Hilsen Emesen.
Ps. Jeg kender da mange damemennesker som ikke spø'r om noget men bare gør.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:33

Klumme ->Ja men jeg har faktisk spurgt om mange ting, der var vigtige for mig, at jeg ikke har noget at spørge om nu, ja men men hallo, så må jeg jo leve uden problemer

Og afholder mig fra at snakke, nej det ville jo ødelægge alle dine fordomme

Hyg dig - Knus

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-06 20:34

klumme dog

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:36

Tak for svaret emesen..

Jeg har gået rundt og spurgt så mange: "Er du Emesen" - de har altid sagt nej, ellers havde jeg selvfølgelig gjort noget

Tak for mange gode kommentarer - Knus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:37

Emesen.... hvem gør de af?? LOOOL Men pyt.... bare de ikke letter ben.

For Allahs skyld Ripley..... ødelæg ikke mine fordomme, så falder min lille verden da i grus

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 19-01-06 20:41

Uha da - men ham Emesen's moral har det meget godt, når du dele point ud til mig.
Og mig det er Emesen. (med punktum)

Ps. Kig lige i min profil.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 20:41

Skal du ikke snart til at sende tillykke til Creamy bette klumme? Tror hun har føsse snart

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:42

Klumme, jeg prøver jo netop at tage hensyn til dine sarte følelser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:44

Tak Ripley..... du er så betænkelig

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:48

Jeg er bare SÅ træt af profiler og dobbeltprofilerog 10 variationeraf Arne og Emesen og........
God nat og sov godt - til jer, der er "jer selv"
Knus

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:49

Klumme: Mistænkelig eller betænksom????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 20:50

Dont go Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:54

Betænksom din nød LOOOOOL

Apropos være sig selv. Arne og tedd tog engang på sådan et gestaltperapikursus, hvor man skulle finde sig selv. Efter sigende var det bestemt ikke nogen succes, men det var jo forudsigeligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 20:56

Du må jo kende til de kurser bette Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 20:57

PS

God nat Ripley..... det var tidligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 20:58

Gestaltperapi? Det må være dem hvor man brækker sig over et spøgelse?

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 19-01-06 21:08

Altså "TheRipley " - når du driller må du være klar til selv at blive drillet.
Der er kun (indtil nu) to udgaver af Emesen(.) den ene kan og vil ikke modtage point.
Så er der Eyvind (alm. bruger) som elsker point men ikke kan bruge dem.
Og E.c som er suppebruger

Ps. Nu får jeg nok ikke det knus alligevel,
så hvis nogen spø'r................hedder jeg heller ikke eMeSeN.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 21:09

Nåja! Arne har ikke været på et stykke tid so lille Klumme har abstinenser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-01-06 21:40

Guuuuddddd - Har creamygirl fødselsdag.....

Tusinde tak tedd fordi du mindede mig om det. Man kan sgu da ikke huske alting LOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 21:48

Ved ikke om det er i dag! Tror det er efter stjernetegnende skifter omkring den 23. Men føsse har hun Selvom nogle er skeptiske!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 21:55

Emesen, jeg tilgiver DIG alt, hvis du får dine point, de andre vil jeg slet ikke bruge min kostbare tid på,

Knus Ripley

-Og Klumme, du kan selv være en nød - jeg kan da ikke gøre for, at du ikke kan stave

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-01-06 21:59

Vil du ikke bruge tid på mig Ripley?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-06 22:07

øv !

Og jeg som lige har betalt en hel dagsløn i entré

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-06 04:40

Jamen så må jeg jo sige tillykke til creamy her, når jeg nu er blacklisted i klummes fødselsdagstråd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-01-06 06:21

Tjaeeee tedd.

Som du kan læse i fødselsdagstråden, men ikke kommentere, så er der et par stykker eller 3 der er sat midlertidigt uden for døren. Jeg kan se i denne tråd, at du helt uprovokeret og ganske uden grund (bortset fra din naturlige aversion mod mig lool) udelukkende kom ind for lave lidt rav i den. Det kan jeg jo ikke forhindre dig i her, men i Creamygirls fødselsdagstråd kan jeg da forsøge at holde div. kendte provokatører væk - dig bl.a.

Mit råd til dig er.... hold lav profil og ti stille, så blir du ikke mere til grin end du i forvejen er.

SEED = SÅ enkelt er det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-06 10:09

Tak "TheRipley " - så er jeg glad igen.
Men i stedet for gå og spørge efter mig "Emesen" - er det meget nemmere at spørge damemenneskerne, som står i kø.
Eks. kan du bare sige:"Er det køen til Emesen". ....................det er meget nemmere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-06 18:40

"Ganske upovokeret?" Du må ha en baglæns tidsopfattelse Klumme? Prøv at se dit indlæg 19-01-06 20:54!

Før det var jeg såmænd bare så venlig at gøre dig opmærksom på creamys fødselsdag, men det er måske provokerende for dig, at blive kaldt bette? Hvis du boede i jylland ville du vide at det bare er et kærligt udtryk.
Så med hensyn til at være provokatør tror jeg det ville være sundt for dig at se dig selv lidt udefra!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-01-06 19:05

Men du har da helt ret i dine udtalelser om at forhindre rav og provokationer i fødselsdagstråde!
Fandt lige et eksempel her der tydelig illustrerer hvor galt det kan gå!
http://www.kandu.dk/spg72969.aspx

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-06 19:22

Ja Tedd - creamy's fødselsdag skulle nødigt ende på samme måde.
Jammen - kan man så også sortliste sig selv, for at være på den sikre side.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-01-06 03:44
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-06 04:30

17683 dage!

Fed Dirch!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 11:56

Citat
Før det var jeg såmænd bare så venlig at gøre dig opmærksom på creamys fødselsdag

Du tror vel ikke for alvor på, at din påstand om en venlig påmindelse holder vand?!

Gu var/er du da ikke en skid VENLIG

Dine efterfølgende smileys i indlægget ---->

afslører at du LANGT fra havde til hensigt på en venlig måde at gøre opmærksom på min fødselsdag. Hvad rager det i øvrigt dig, om Klumme huskede min fødselsdag?! - IKKE EN DYT.

Vil du virkelig gerne undgå disse konfrontationer, så lad da for hede hule snot være med at komme med så urelevant en kommentar, som at spørge Klumme om han snart skal til at sende tillykker til mig, eller endnu bedre - slå eventuelt din indbyggede ignorefunktion til!!!

Citat
Fra : tedd Dato : 12-01-06 21:40

Hvad skal vi så med den blacklist? Jeg har ikke efterlyst den, jeg har min ignorefunktion oppe i mit hoved!

Ja go'dav do. Det bliver fiseme svært, idet du jo slet IKKE ejer en sådan funktion. Det ser vældig smart og godt ud, at påstå man har evnerne, men det virker bare ynkeligt, når du den ene gang efter den anden ses rendende i hælene på dine yndlings aversioner, så du kan få dyrket og tilfredsstillet din skepsis og moral. Du er hverken en skid bedre, eller anderledes end alle vi andre. SVDD = Så ved du det..

En indbygget ignorefunktion?! ....rofl

Sorry emesen. Jeg er ikke ude på at ødelægge din tråd (den var allerede ødelagt) og denne gang af Tedd.. Men Jeg skulle liiige af med dette.. Fjerner fluen..

God weekend

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-06 12:08

Det er såmænd ikke min, men "TheRipley "s tråd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-06 14:07

Nu er det jo smalltalk creamy så der er jo en vis form for tradition med irrelevante bemærkninger, og andre interne beskeder!
Og tro det eller ej, så var det bare en venlig reminder til Klumme! Glæder mig at du blev rørt over hans tråd! Havde faktisk selv tænkt på at oprette en føssetråd til dig, men tænkte at det osse ville blive misforstået.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-06 14:11

Hva hulen laver den vampyrsmiley i dit sidste indlæg, emesen?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-06 15:15

tedd

Jeg gav dig et råd .....

Citat
hold lav profil og ti stille, så blir du ikke mere til grin end du i forvejen er

men du vil ikke høre, og nu er du bare heeeelt og komplet til grin

Dit rørende postulat
Citat
så var det bare en venlig reminder til Klumme![moon]:==|

ville ha' virket mere overbevisende, hvis du havde udeladt disse smileys

Hykler, du er pisirriteret LOOOL
Citat
Glæder mig at du blev rørt over hans tråd

Så er der gulvvioliner og tudekiks til alle LOOOL
Citat
Havde faktisk selv tænkt på at oprette en føssetråd til dig, men tænkte at det osse ville blive misforstået

Som Creamygirl fuldstændig korrekt formulerer det
Citat
Hvad rager det i øvrigt dig, om Klumme huskede min fødselsdag

Jeg skal nook be' om din hjælp, hvis jeg skulle få brug for den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-06 16:22

Siden du er så glad for at give råd, klumme så lad mig give dig et!

Lad være med at forsøge at kravle op på skuldrene af giganter, når du skal bruge skammel bare for at nå deres ankler!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-06 20:36

HOHOHOHOHOHO LOOOL Ojiii du er ramt tudetedd

Smut du nu ind på nettet og find dig noget fiktiv kærlighed i langtbortistan. Nettet og den fysiske afstand har den fordel for dig, at de ikke så nemt gennemskuer dig. Så går tiden jo med det, og så er vi osse fri for at se på dit pinlige og kvalme gramseri på pigenicks på Kandu.

Alternativt kan du jo tage lidt arbejde..... det skulle osse afhjælpe din tilstand

Og skal vi så ikke bare stoppe her. Du synes jeg er en idiot, og som du selv så belærende og klogt siger:
Citat
Det er da idiotisk at gå så meget op i en idiot!

LOOOOL Eller har du bare en holdning til du tar' en anden Hykler

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-06 22:44

Citat
Sorry emesen. Jeg er ikke ude på at ødelægge din tråd (den var allerede ødelagt) og denne gang af Tedd.. Men Jeg skulle liiige af med dette.. Fjerner fluen..

som afføder denne:
Citat
Det er såmænd ikke min, men "TheRipley "s tråd. [vampyr]

Derfor vampyren.
I øvrigt hakker CreamG ikke fra .....................for så kan man jo ikke følje med længere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-06 00:43

Nå ok emesen! Det vel det nærmeste man kommer til en aliensmiley på Kandu!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-06 01:02

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-01-06 01:18

Nu projiserer du vist, klumme! Idioten var Arne og min pointe/mening var at det var idiotisk at gå så meget op i ham! Fordi man skriver at noget en person gør er dumt, er det vel heller ikke ensbetydende med at man mener personen er dum generelt eller huh? Forøvrigt var der mange andre der deltog i den tråd, så du behøver såmænd ikke tage det personligt!
Prøv at erkende at Kandu er et meget bredt forum, og man absolut ikke behøver at prøve at svine folk til bare fordi man er uenig med dem!
Med hensyn til de smileys jeg postede, så var det bare fordi jeg lige havde fundet frem til den særlige sjove kombination, og lige synes jeg ville delagtigøre det for andre! Beklager at du misforstod det, det var egentligt meningen at folk skulle ha en griner