/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nu er der.......
Fra : Toupie
Vist : 447 gange
1 point
Dato : 22-08-05 23:36

....sådan ca. en halv time til Tedd har fødselsdag ......og bliver gammel - øhh lidt ældre

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 23:45

fedt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-05 23:56

Det er da bare alletiders, hvis han er vågen........ og ædru LOOOL

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 11 point
Dato : 22-08-05 23:57

Synes det er længe siden tedd har været synlig.
Alligevel herfra

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 00:01

TILLYKKE med fødselsdagen

Håber du får en rigtig god dag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-05 00:02

Guud har tedd føsdag. Jammen tillykke da.......Så er der måske håb om at han træder ind i de voksnes rækker, og måske oven i købet kan slippe af med sine fordomme vedr. blondiner

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 00:09

Hjerteligt tillykke med dagen Tedd.

Du sikkert dig en gave får;
som du har ønsket dig i år;
Og dejlig Chokolaaade og kager til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:11

Guuud er du osse der arne??

Der er stadig en masse der gerne vil tale med dig her http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

Det kan jo være at du har noget at sige til dit svinske angreb på tyfoon, men du tør måske ikke.....

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 00:15

Nu var det jo ikke lige en diskutionstråd jeg havde til hensigt at lave, men en tillykketråd Dette kan vist ikke lige lade sig gøre i denne omgang, så jeg lukker tråden igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 00:19

Desværre nej Toupie - men det jo igen denne Klamme Klumme der ikke har en skid forstand på at opføre sig ordentligt.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-08-05 00:20

mon dog...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-05 00:24

Tak for hilsnen sweet Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 00:25

AJ LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Jeg anede ikke engang at du kunne stave til "opføre sig ordentligt".

Hvornår kigger du over i denne http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

Jeg kunne godt li at vide, om det er din måde at opføre dig ordentligt på LOOOOOOL

Men du TØR vel ikke kigge derover..... fjols

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 00:25

Velbekommen Tedd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-05 00:25

til tedd

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-08-05 00:29

tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-05 00:33

Jeg er heldigvis for gammel til at blive småbørnspædagog! Unger nu om dage kender jo ikke til grænser!
Også tak for de andre lykønskninger!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-08-05 00:34

I dag er det tedd´s fødselsdag .......

<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-05 00:41

</TILLYKKE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 00:44

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear teedd! Happy Birthday to you!

Hanne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 00:48

epidedummies -> Hvad mener du med dit "Mon dog"? Kan du ikke læse?

Citat
Fra : Klumme Dato : 23-08-05 00:11

Guuud er du osse der arne??

Der er stadig en masse der gerne vil tale med dig her http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

Det kan jo være at du har noget at sige til dit svinske angreb på tyfoon, men du tør måske ikke.....

Fra : Toupie Dato : 23-08-05 00:15

Nu var det jo ikke lige en diskutionstråd jeg havde til hensigt at lave, men en tillykketråd Dette kan vist ikke lige lade sig gøre i denne omgang, så jeg lukker tråden igen

Der kan da ikke være tvivl om at det er Klummes kommentar der betyder at Toupie lukker tråden. Tag dig nu sammen for fanden, SÅ dum er du squ da ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-05 00:52

Tror jeg vil huske denne fødselsdag længe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 01:00

Jeg fatter ikke at arne ikke retter toupie som skriver "diskutionstråd"

Meennn der er åbenbart udvalgte, som han ser gennem fingre med, eller ikke tør korrigere. LOOL

Nåå nej forresten.. han kan heller ikke selv stave til diskussionstråd

Du er edderrøvme en SNOP lillearne LOOOOL

Tænk jeg tror, at det epidedymittis henviser til er, at det nok ikke lige skulle komme fra dig lillearne, det der med at opføre sig ordentligt

Kig bare her http://www.kandu.dk/dk/spg/72711

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-05 01:02

tedd

Det er helt sikkert, at du vil huske denne tråd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 01:04

Kan jeg måske gøre for, at min staveplade gik i stykker samtidigt med at mobilen ringede og jeg væltede mit glas vand ned over mine smøger

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 01:05

Klamme Klumme -> Få minutter efter at du har korrigeret MIG for at skrive SNOPPET og belært mig om at det hedder SNOBBET, skriver du selv SNOP. Bed nu dine hjælpere om at blive smidt i seng. Nu har du squ da vist kvajet dig nok og ødelagt nok tråde for én aften. Brug mit seneste tip. Der findes sikkert også midler imod dig/dine mange sygdomme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 01:12

Nej da toupie. Det er da bedøvende ligemeget med den stavefejl. Det der undrer er, at dette "altvidende" ondskabsfulde psykotiske monster, som kalder sig arne jakobsen, ikke reagerer på det. Jeg tror han er bange for dig, lige som han er bange for at gå ind i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/72711 og stå til regnskab for sin svinske adfærd. Men det har ví jo vidst længe, at han er en nosseløs kujon.

At han ikke vil snakke med mig, er da en befrielse, men samtidig et udtryk for at han godt ved ,at jeg er ham laaangt overlegen og at han ikke magter selv den simpleste argumentation og for øvrigt ikke aner hvad god opførsel er.

SNOB /SNOP...LOOOL Du er for nem lillearne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 01:15

Godt du har humor Klumme så du kunne se, at jeg egentlig også er ligeglad med min stavefejl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 01:19

Toupie -> Bemærk lige Klummes usædvanligt svinske sprog.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 01:21

Arne, bemærk lige mit "også"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 01:24

Jamen lillerarne - Det er da ikke svinsk sprog at kalde dig for et psykotisk monster. Tvært imod..... LOOOL Det er bare lægmands udtryk for noget dybt alvorligt, som jeg ikke engang kan stave til.....Og der er vel heller ikke noget galt i at sige sandheden, selv om du ikke kender ordets fulde betydning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 01:35

Nååå det var det med at jeg kaldte dig for en nosseløs kujon der plager dig.

Jamen du ved da, at en rigtig mand i billedlig forstand er en med nosser. Da du ikke er en rigtig mand men en kujon (du tør ikke stå til regnskab for dit svinske angreb på tyfoon) har du formodentlig heller ingen nosser.

Jeg vil anbefale dig at søge ind i et kor og synge en kontratenor-stemme. Du er nok kronologisk for gammel til at optræde som solokastralsanger... LOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-05 01:48

Klumme -> hold nu din mund. Jo mere du skriver, jo mere beviser du din totale uvidenhed om alt. Du har altså HELLER ikke en skid forstand på Opera.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 02:50

Nå okay.. Ved du nu heller ikke hvad en kontratenor er?? Hvad fanden ved du egentlig dit ækle fjols

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 02:58

Ups.. jeg glemte at belære dig om, at en kontratenor er en mandlig altstemme eller en meget høj tenor stemme. Så lærte du osse det.

En kastratsanger (sjovt at du ikke opdagede stavefejlen lool, men det skyldes vel at du heller ikke kan stave til dette) er en mandlig sanger, som blev kastreret inden puberteten indtrådte, altså inden stemmen gik i overgang. Han beholdt så sin høje drengestemme.

Er der mere du vil vide, du nosseløse kujon

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-05 08:17

Så gir han nok en lille en...............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 09:06

herfra også

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 10:54

Klumme jeg vil lige præciserer min:23-08-05 01:15

Jeg er ligeglad med dine kommentarer, meninger og holdninger .....du er ikke ønsket i mine tråde, men da der ikke findes en ignoreknap og jeg ikke regner med, at du vil respekterer dette, kan jeg ikke gøre så meget andet end, at gøre dig opmærksom på det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-05 11:34

Hold så fingerene væk fra Tedd's fø'sdag, og lad ham nyde den.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 12:17

Ja ja Eyvind, skal nok

Kan du ikke åbne en fødsdagstråd til ham, så han kan få en ordentlig og positiv én??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 13:22

ha ha ha ha, jeg har lige kopieret noget:

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear teedd! Happy Birthday to you!

Hvornår starter festen tedd, og hvornår skal vi komme?

Vi regner da med at blive fyrsteligt beværtet. Øh min dybhavshummer, vil jeg gerne have grillet, og dertil en
ikke for tør hvidvin. Nå der så er dans bagefter, ved jeg godt hvem jeg vil danse med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-05 13:29

Jammen Toupie - det må vente.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-05 13:52

Toupie.

Dine tråde LOOL Fru trådejer.. Det er sgu for morsomt

Du kan da bare lade være at oprette dit snak i smalltalk LOOL Så ber' du da selv om det, når psykopaten AJ stikker sit væmmelige fjæs frem.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 14:14

Eyvind jeg venter gerne.......sålænge det er på noget godt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-05 22:01

Ok Toupie - jeg håber du er tilfreds.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 22:17

Eyvind jeg er ovenud tilfreds, du er bare en skat Tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-05 22:34

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 22:37

He he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-05 08:22

Apropos blondiner!
Blondinen der skulle lære at spille golf, men ikke rigtigt kunne finde ud af at slå til bolden!
Instruktøren: Du skal bare behandle køllen som du håndterer din kærestes lem.
Blondinen laver et flot sving med køllen og rammer bolden så den flyver 100 meter væk!
Instruktøren: Glimrende, og så prøver vi med hænderne næste gang!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-08-05 10:11

Skægt forhold tedd har fået til blondiner loool Så i en gammel tråd et indlæg, som måske har affødt dette traume http://www.kandu.dk/dk/spg/70157 kl. 25-07-05 10:23