/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point
Fra : helge.t
Vist : 958 gange
300 point
Dato : 18-01-06 00:41

Forklaring følger senere

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-01-06 00:48

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ripley

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-01-06 01:14

Jeg synes det er en god forklaring, Helge.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-06 03:06

ja ja da !

hellere være med, end at gå glip af noget

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 18-01-06 06:03

Hmm, hvad pokker foregår der her.....??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 07:10

Da jeg loggede på idag, fik jeg 20 point og ikke de 10 som jeg ellers har fået efter det nye kandu startede op???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-01-06 07:29

Nordstsed1 - ans har forhandlet med Kandu-teamet og fået dem til at fordobble vores "løn"

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 18-01-06 07:56

nøøøøiiii ans

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-06 08:00

Jamen tak til ans, for dit benarbejde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-06 08:23

20 point - får i kun 20.............

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 18-01-06 09:07

Hos mig kom der en box frem ,så kunne jeg selv bestemme .Får i ikke den?den kommer hver morgen,"du ønsker".

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 300 point
Dato : 18-01-06 10:11

->Helge
Nu kommer du altså snart med den forklaring

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-06 16:45

Jo da Jabus - det er boxen til højre for solen > og så kan jeg selv taste et tal eller bruge default 500

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-06 17:30

Kan man så osse få en Tom Boks

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-06 19:06

Jow man kan natmaden ...................hvis du køber denne:
http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage¬ebookid=eFInUx2oDwX8

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-06 20:03

Ja det ser spændene ud, her er en af bagmændene
http://ding-dong.net/kandu/_pic/dancemonkeyboy.avi

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 18-01-06 22:38

Som man kan se rundt om på kandu, findes der mange motiver for at dele point ud. Point deles ikke kun ud til den der rent faktisk svarer på spørgsmålet, men også til andre ”efter behov”.
Hvis man ikke lige kan bestemme sig for hvem der skal have point, så giver man f.eks. en svarer spørgsmålets point, men opretter straks efter et nyt provisorisk spørgsmål, hvor man giver point til en anden, som man også synes skal have lidt.
Point kan også gives til en af vennerne som trænger (igen med et provisorisk spørgsmål), i protest, som provokation o.s.v.
Spørgsmålene er heller ikke altid spørgsmål, som kræver et svar. Det er til tider et indlæg hvor man blot ønsker at skabe en debat, eller hvor man har en mening om et eller andet som man vil tilkendegive.
Nu er det jo sådan at det er ”spørgeren” der suverænt bestemmer hvem point’ene skal gå til, og det er ikke sikkert at alle er enige med ham/hende. Men sådan er reglerne nu en gang.

Kandu minder i nogle tråde måske også mere om en chatsite end om en vidensdatabase.
Tråde som åbenbart ikke interesserer visse superbrugere, bruges af dem til at ”chatte” om fuldstændig uvedkommende emner.

Kode
Hvad kan jeg bruge kandu.dk til?

Der er 2 forskellige indgangsvinkler til kandu.dk, den ene er kursusdelen. Her prøver vi, at sætte dig ind i forskellige emner via interaktive kurser, hvor du selv kan prøve det du lærer gennem kurserne.

Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Om brugere her på kandu samler på points eller ej er selvfølgelig deres egen sag. Jeg ta’r da også selv imod de point jeg får, og opfatter det som anerkendelse for et svar som kan bruges til noget.

Men når nogle superbrugere påstår at de er ligeglade med point, og man så ser at de samme superbrugere konstant ligger i top 50 med masser af superpoints.. ja, her er det så jeg står af.
Hvorfor så være superbruger?

PS. Alt det ovenstående er ikke møntet på nogen bestemt, men jeg havde lige ubændig trang til at bruge overtryksventilen. Hvis nogen føler sig trådt på må bero på deres egen selvopfattelse.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-06 00:23

Ops, du glemte at udelukke mig fra denne her tråd

Var det fordi jeg moonede i den anden tråd, at du BL mig, eller er du generelt bare typen der smider folk ud, som ikke klapper af dine indlæg?!

Nå men du får lige et svar til dit ovenstående indlæg!

Jeg har kopieret svaret fra en tråd, hvor jeg fik point for svaret *GG*

here goes..

Citat
Fra : creamygirl Modtaget 50 point
Dato : 14-06-05 23:09

--------------------------------------------------------------------------------
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan andre er ankommet til kandu, men jeg kan da fortælle, hvordan jeg som alm. bruger herinde besvarede mit første spørgsmål (ganske uvidende om, at man blev tildelt point)..Spørgeren gjorde mig så opmærksom på, at man som superbruger var med i kampen om månedens præmie - og jeg synes det lød som noget sjovt, uskadeligt og tilforladeligt - og opgraderede derfor mig selv til superbruger..

STOL TRYGT PÅ,AT JEG VILLE ØNSKE JEG IKKE HAVDE LADET MIG FRISTE - der er nemlig ikke andet end ævl og kævl omkring - hvem der er pointludere - hvem der er pointjægere - hvem der scorer lette point - hvem der svarer på flest og mest seriøse spørgsmål...for slet ikke tale om hvordan det er blevet efter Arne. jakobsens entre herinde.. Nu svines brugere også med hvor lille en intelligens de har, når de forsøger sig med et svar - De svines ved at blande deres alder eller skoleuddannelse ind i den måde de svarer på - de svines hvis IKKE de er superbrugere - og de svines SOM superbrugere, når han lige har gransket deres historik og det opdages at den forekommer dårligere end hans egen...Det er simpelthen så sølle *ryste på hovedet smiley*

Derudover har jeg haft min profil i mere end et år - og jeg har sq ikke tænkt mig at droppe profilen Creamygirl til fordel for en profil som alm bruger (med mindre jeg kan garanteres at beholde mit nick) - og da slet ikke fordi der sidder et par superbrugere og stiller spørgsmålstegn ved, hvorfor man er superbruger, blot fordi man vedkender sig, at pointsystemet og pointræset er gået hen og blevet grinagtigt og ligegyldigt - og egentlig mest fungerer som en eller anden sindssyg målestok for viden *G*..

Anerkendelsen for at have været behjælpelig med et svar - er i mine øjne langt mere værd end 1 mill superpoint. Og jeg mener seriøst, at når/hvis en alm brugere får point for et svar - og så en eller anden misundelig indebrændt superbruger sidder og får dårlige nerver, samt sure opstød fordi pointene i hans øjne er spildt - så er man så meget 'kandufreak', med et så unaturligt forhold til sig selv - og et så unaturligt forhold til cyberpoint, at man bør søge professionel hjælp..

BL mig bare her også. Det var sjovt så længe det varede

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 13:03

Nej creamygirl, jeg har ikke glemt at blackliste dig i denne tråd. Men med den "kommentar" du kom med i den anden tråd, hvor der hverken var indhold eller mening, så jeg ikke anden udvej.
Det er jo netop den slags jeg mener er spild af tid og plads. Havde du i stedet kommet med en bare rimelig forståelig kommentar, havde jeg ikke blacklistet dig (og du behøver ikke at have samme mening som mig).

Min opfattelse var at du var løbet tør for saglige argumenter, og så bare skulle af med dine agressioner. Men du er måske en af dem som synes, at hvis tråden ikke lige er interessant for dig, så skal den bare svines.

Jeg blacklister nødigt nogen, heller ikke for at have en anden mening, men her syntes jeg bare at der slet ingen mening var.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-06 17:34

Ved du hvad helge?! Jeg vil finde det prisværdigt, hvis du forsøger at give mig DIN definition på begrebet ”aggressioner”

I politikkens retskrivnings – og betydningsordbog forklares ordet således:

aggression
ORDKLASSE: substantiv (en)
BØJES: aggressionen, aggressioner, aggressionerne
DELES: ag-gres-si-on
1. = overfald, angreb
2. = vrede ? han lod sine aggressioner gå ud over mig

Og jeg har ærlig talt MEGET svært ved at se, at du skulle være blevet "overfaldet" – "angrebet" eller at jeg på nogen måde i mine TO kommentar i det andet spørgsmål har udvist "vrede" mod hverken dig eller andre

Wow Helge, der skal vist ikke meget til – før du føler dig, som et 'target' for aggressioner!

______________________________________________________________

Ser jeg på dit startindlæg

Citat
Fra : helge.t Dato : 18-01-06 00:39

--------------------------------------------------------------------------------
Forklaring følger senere

Mvh
Helge

……….og sammenholder det med din senere kommentar omkring saglige og usaglige argumenter, så lad mig sige det sådan, at dit startindlæg IKKE indbyder til saglige indlæg. Nærmere tværtimod. Du indrømmer endda, at min allerførste kommentar i den anden tråd var tæt på, hvad du rent faktisk var ved at undersøge..
Nemlig om "pointluderne" (og deslige) kunne nære sig for at deltage i dit enslydende og sideløbende spørgsmål til 300 point..

Det er dog en klam og usaglig måde at gebærde sig på. En sådan tråd gør dig (i mine øjne) mindst ligeså useriøs og pointfikseret, som dem du påstår er det. Rent faktisk er min holdning til dig - og andre ligestillede, der åbner disse "pointtråde" at I udviser en slet skjult og uklædelig misundelse.

Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at brugere på top 10 skal kanøfles. Ja, de har mange point! – og hvad så?!

Jeg ser ingen grund til, at man benytter ufine metoder (SOM DENNE TRÅD) til at "latterliggøre" disse superbrugere.. og antyde at deres point er gavebodspoint, delepoint, vennepoint og bla bla..

Citat
Som man kan se rundt om på kandu, findes der mange motiver for at dele point ud. Point deles ikke kun ud til den der rent faktisk svarer på spørgsmålet, men også til andre ”efter behov”.
Hvis man ikke lige kan bestemme sig for hvem der skal have point, så giver man f.eks. en svarer spørgsmålets point, men opretter straks efter et nyt provisorisk spørgsmål, hvor man giver point til en anden, som man også synes skal have lidt.
Point kan også gives til en af vennerne som trænger (igen med et provisorisk spørgsmål), i protest, som provokation o.s.v.

Det er sq for provokernde Helge - og jeg ved godt, hvem jeg mener der udviser den største pointmavepine.....Og det er IKKE top 10 brugerne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 18:36

Hallo Creamy, det er heller ikke alle os andre.

Jeg synes Helges overskrift er humoristisk, der er også kommet nogen sjove svar, men jeg tager det ikke for andet end SmartTalk.

Jeg bliver aldrig Superbruger, har heller ingen intensioner om det, jeg er her for at få gode råd og for at hygge mig

Begge dele lykkes rigtigt godt, men jeg har det da ligesom dig, jeg er træt af al den pointsnak.

Du og en masse andre top 10 brugere gør faktisk et stort arbejde, for at besvare spørgsmål, hvilket jeg er en af dem, der har haft stort udbytte af. Så tak for det.

Men om man bruger meget tid og mange resourcer på KanDu eller om man smider en kommentar ind en gang i mellem, det gør vel ikke en til en bedre eller dårligere bruger...........

Og Helge - en af de sidste brugere jeg kunne finde på at blackliste, det var sg da Creamy, hun plejer at begrunde sine holdninger, og holdninger, dem har man lov til at have.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 18:38

Hvordan er det nu lige, jo, Smarttalk er mit mobilabonnement, Smalltalk er alt det vi fyrer af her

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-06 20:02

Bare jeg dog kunne finde ud af om jeg skal ind på Kandu eller om jeg ind og se på Kandu.
Under alle omstændigheder er der altid lidt point at hente i de mange spørgsmål.
Jeg er altid seriøs, når jeg ikke laver fis med spørgeren, eller de andre.
Hilsen fra en top100 bruger.
Giv venligst ikke point - jeg kan ikke li' de billige point.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:05

Hej Eme
Sender dig lige nogen point, bare for at ødelægge din moral, nu har Ans jo sørget for at de kommer tilbage igen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 20:16

Til creamygirl

Modsat din kommentar i den anden tråd, så har dine to sidste kommentarer her i tråden et indhold og giver også for mig at se en mening, og respekt for det.
Jeg indrømmer også gerne at min start på denne tråd ikke var den heldigste, det har jeg da lært.

M.h.t uddeling af point, så ved jeg at de til tider deles ud for andet end svar på spørgsmål. Det er ikke reglen, men det finder sted.

Og jeg mener stadig at point har en vis betydning for superbrugerne og for hvor stor interessen er for spørgsmålene.
Hvis den brede mening blandt superbrugere er at point ikke har nogen betydning, ja så skulle der måske lægges pres på kandu for at afskaffe pointsystemet.
Der er jo også muligt at bruge usenet, hvor der hverken optjenes eller bruges point.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 20:24

Ripley

Jeg har kun blacklistet creamygirl i den ene tråd (tvillingtråden til denne tråd), og der synes jeg ikke at der var nogen begrundelse for holdninger e.l.
creamygirls indlæg i denne tråd synes jeg er ok, vi behøver jo ikke være enige.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:27

Ja men Helge,
Jeg synes det er en fejl at blackliste overhovedet - hvem skal så bestemme, hvis holdninger der er de rigtige????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 20:44

Citat
Nøiiii

Sorry, skulle altså lige afprøve den længe ventede "mås" *G*

Den skulle nu animeres. Lidt vrik vil være på sin plads

Ripley >det var denne kommentar der fik mig til at blackliste creamygirl.

Det kan da godt være at det viser en holdning, men undskyld, jeg kan da ikke se nogen begrundelse.

Helge

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 20:53

Det er jo den der opretter tråden, der enevældigt bestemmer hvem der skal have point... og hvem der skal blacklistes. Og det både på godt og ondt.

Helge

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 20:58

-> Helge, det har du selvfølgelig ret i......

Jeg tror bare ikke jeg ville blackliste nogen, fordi de ikke var enige med mig, det var måske lige dem, jeg kunne lære noget af........

Men jo, det er på godt og ondt og jeg er ikke så sikker på, at ideen er så god endda!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-06 20:59

Hmm, let og elegant smides der en påstand om aggressioner ind i en tråd - og let og elegant gled du glat som en ål udenom min efterlysning på DIN definition af begrebet aggression..

Ærgeligt Helge, jeg fornemmede (åbenbart fejlagtigt), at du var mere saglig end som så!!! Øv, intet er mere ynkeligt og kujonagtigt end udtalelser der ikke begrundes. Lidt ligesom at sige "du er en forbandet idiot" uden at fortælle, hvorfor man mener det..

hihihihihi, hvor er vi iøvrigt henne, hvis vi alle fremover BL den/de brugere, der vover at skrive en kommentar der ikke indeholder en holdning?! - og så endda i en tråd med overskriften "forklaring følger senere"

Men for at blive i pointsnakken, så ja for dælen da – lad os endelig få et pointfrit kandu. Jeg vil gerne give min stemme til et kandu uden al denne pointfnidder.

Ja undskyld, men jeg kan dårligt tro, at det er månedens præmie, der er den udløsende faktor for, at man vælger at blive superbruger. Den må siges at ret beskeden *G* og er simpelthen ikke al denne pointfnidder værd.

Det nye pointsystem mener jeg endda KUN ER MEDVIRKENDE til endnu mere fnidder. Jeg har da allerede observeret "sure" miner over lave bedømmelser i tip, som efterfølgende skal debatteres i en dertil oprettet tråd. Vildt kedeligt og ødelæggende

Så væk med pointene..

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-06 21:00

Hvis man er imod point og måden de fordeles på skal man holde sig væk fra dette internet sted. Længere er dén ikke.

Jeg er TRÆT af at medlemmerne her har så pisse travlt med påængerne. Glem det dog, og lad os hjælpe hinanden istedet og smalltalke lidt, når der er behov/lyst/tid til det.

Det er vel heller ikke mere højtidligt end vi selv gør det til.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 21:01

Og logger ud fra KanDu for i dag - hvis ikke der sker noget helt vildt, mens jeg er vågen

Så knus til både dig og Creamy

Ripley

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-06 21:03

helge.t> Har du blacklistet en bruger fra spørgsmål pga. dén kommentar.???

Citat
Nøiiii

Sorry, skulle altså lige afprøve den længe ventede "mås" *G*

Den skulle nu animeres. Lidt vrik vil være på sin plads

Ripley >det var denne kommentar der fik mig til at blackliste creamygirl.

Det kan da godt være at det viser en holdning, men undskyld, jeg kan da ikke se nogen begrundelse.

Helge

Jeg læser den som morsom og glædelig ting over den nye smiley. Der fik du sku´ lige et minus herfra.

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 19-01-06 21:06

Det var da alligevel den mest dødsyge tråd jeg har fundet endnu.... En flok tosser som åbenbart kender hinanden fra tidligere og bare prøver at finde en undskyldning for at svine hinanden lidt til. *lol*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-01-06 21:11

Tror at Molos "mås" virker provokernde og fyldt med aggressioner *G*

Æv, jeg synes den er cute!

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 21:15

creamygirl

Jeg definerer agressioner som en vrede elller utifredshed der skal ud på en eller anden måde.

Med den kommentar som fik mig til at blackliste dig, var jeg ikke i tvivl om at du var vred, sur eller utilfreds.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke skrev lidt mere forklaring, som du jo har gjort senere her i tråden.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-06 21:22

Ikke alle har samme sans for humor.
Og det kommer vel også an på hvor godt man kender hindanden, når man fyrer morsomheder af.
Men måske er jeg bare lidt gammeldags, eller har ikke lige lagt mærke til at tonen har ændret sig siden jeg startede her.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-06 21:29

God nat og sov godt !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-06 21:33

Citat
Ikke alle har samme sans for humor.
Og det kommer vel også an på hvor godt man kender hindanden, når man fyrer morsomheder af.
Men måske er jeg bare lidt gammeldags, eller har ikke lige lagt mærke til at tonen har ændret sig siden jeg startede her.

Jeg synes nu ikke, at tonen har ændret sig på kandu, i den tid jeg har været her.

Nogle gange er det godt at kunne læse det, der står "mellem" linierne.

Jeg kender ikke brugerne personligt, men man lærer deres jargon hen ad vejen.

Brugerne på kandu er meget forskellige.

Der er dem, der er mere positive/negative end en selv.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-06 21:38

Vågner lige til live igen
-For at rose Ans's kommentar og fortælle hvor vigtigt det er, at vi er forskellige, det er jo det der gør, at det ikke er kedeligt at være her

Knus Ripley, der er på vej i seng igen igen......

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-01-06 01:52

Jeg faldt lige ind i denne tråd..sådan helt tilfældigt....

Nej, det passer ikke, jeg fik en mail.

Jeg troede, helt fejlagtigt åbenbart, at dette oplæg omhandlede kandu.dk - men så ser jeg en intetsigende overskrift som oven i købet, senere (langt senere) viser sig at være en slags 'analyse' af nogle kandubrugere?

Helge - hvad vil du med denne tråd? Er det for at få be- eller afkræftet nogle meninger du selv besidder?

Tråden burde være oprettet i 'smalltalk', her i kandu kategorien bør der, i disse tider hvor så meget nyt skal falde i hak, kun forefindes seriøse kanduting.

M.h.t. 'pointjægere' så synes jeg at det ser ud til at 'spørgeren' (hmm..det er jo ikke et spørgsmål det her...men alligevel) er meget mere pointfikseret end mange superbrugere - i hvert fald går du mere op i det end mange andre.

Pænt godnat til alle og lidt tidligt: God weekend

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-01-06 23:28

Citat
Nordstsed1 - ans har forhandlet med Kandu-teamet og fået dem til at fordobble vores "løn"
af Arnedrengen. Dato : 18-01-06 07:29
Du arne hvorfor skal du blande ans i dettte her.
Derudover er du jo en stavespasser, du kan selv fordobble, så nøjes jeg med at fordoble.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 21-01-06 12:05

ans>
Citat
Brugerne på kandu er meget forskellige.

Det er jo det jeg mener med
Citat
Ikke alle har samme sans for humor.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-01-06 12:09

Citat
Fra : helge.t Dato : 19-01-06 21:15

--------------------------------------------------------------------------------
creamygirl

Jeg definerer agressioner som en vrede elller utifredshed der skal ud på en eller anden måde.

Med den kommentar som fik mig til at blackliste dig, var jeg ikke i tvivl om at du var vred, sur eller utilfreds.

Beklager helge, I don't get it!!

Men jeg gider ikke tvære mere i din "humor".

God weekend..

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 21-01-06 12:12

vil.du>
Jeg var nysgerrig efter at se om point har nogen betydning for interessen for spørgsmål, ja.

Det kunne jo også vise sig at point’ene ikke har nogen betydning for trådene, og det ville da så være positivt, eller hva’.
De fleste har opfattet min lille ”undersøgelse” som negativt, og det må jeg så bare erkende.
Der var også den mulighed, at når man havde åbnet min tråd her, og set hvad den indeholdt, kunne man bare trække på skuldrene, og forlade den igen fordi man synes den er tåbelig. Heldigvis har alle ikke gjort det.

Ord som ”pointryttere”, ”pointludere” o.s.v. er ikke ord som er opfundet eller brugt af mig, så det må være op til dem som bruger disse, hvad de mener med de udtryk.

Endvidere ville jeg gerne lodde stemningen for, om der overhovedet er behov for et pointsystem.
Der findes andre forummer, hvor man ikke bruger point, og de virker da udmærket synes jeg.
Så ville man også være fri for de mange diskussioner om emnet, som f.eks. i denne tråd.

Det her nævnte var min motivation for oprettelse af denne tråd. At min start på denne tråd ikke var så heldig, har jeg tidligere erkendt her, og det kan jeg kun beklage.

Som jeg tidligere har nævnt: > Om brugere her på kandu samler på points eller ej er selvfølgelig deres egen sag. Jeg ta’r da også selv imod de point jeg får, og opfatter det som anerkendelse for et svar som kan bruges til noget.<

Med fare for at gentage mig selv igen igen: Jeg forstår bare ikke hvorfor nogle er superbrugere, og samtidig siger at de ikke ønsker at få point. Almindelige brugere kan jo også hjælpe med kommentarer til spørgsmål.

Om den her tråd hører hjemme under emnet ”kandu”?
Ja, det mener jeg, for point har vel noget med kandu at gøre.

Nu er jeg ikke den eneste som starter en tråd, hvor der ikke er et egentligt spørgsmål, så det synes jeg da ikke der er noget odiøst i. Jævnligt ser man jo tråde blive startet, specielt her i emnet ”kandu”, hvor det nærmere er et oplæg til debat, end et spørgsmål.

Jeg er godt klar over at jeg er i modvind her i denne tråd, men heldigvis kan alle komme med indlæg, uanset hvor populær man selv eller emnet er.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 12-02-06 17:48

Hva med om du fik lukket denne tråd.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 12-02-06 19:10

paperboy> Hva med at lade være med at råbe?
Hva med at lukke dine egne tråde, før du bekymrer dig om andres?

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 14-02-06 13:15

dabj> Jeg håber du har fået en forklaring...jeg har gjort hvad jeg kunne.

Du får point'ene for den søde/sjove smiley.
Måske gi'r det ikke mening, men jeg håber alligevel at du kan bruge pointene til et eller andet

Tak til alle for kommentarerne, og der er ingen "bad feelings" fra min side.

Mvh
Helge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-06 13:20

Citat
Tak til alle for kommentarerne, og der er ingen "bad feelings" fra min side.

Sikke en lettelse

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-02-06 23:18

->Helge
Takker erbødigst--har fået mange forklaringen uden at blive meget klogere
Mvh
dabj