/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tidspunkt for indlæg
Fra : g_h
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 15-01-06 20:56

Er det uret på ens egen PC, der bestemmer tidspunktet for et indlæg?

Gert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-06 21:00

Hvis du sender et indlæg til kandu, så er det kanduuret, der "bestemmer"

Tiden på kandu har aldrig stemt overens med den rigtige tid.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-01-06 21:02

du kan jo prøve at stille dit ur et par timer tilbage, smide et indlæg og følge det , så får du syn for
sagen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 15-01-06 21:36

Prøv lige at se tidspunkterne på dette indlæg:
http://www.kandu.dk/spg81226.aspx
Der er vi 2, der svarer med det samme, indlægget kommer op og alligevel er der en lille halv time, ifølge tidspunktet på indlægget, fra spørgsmålet til vores svar!

Gert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-06 21:40

Nu sender jeg dette indlæg og klokken er 21:39 på min comp.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-01-06 22:01

Tidspunkt og Kandu.... ??

Kandu-tid er noget for sig selv http://www.kandu.dk/Spg65041.aspx

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-01-06 22:02

Da spørgsmålet minder om det jeg stillede for 5 dage siden valgte jeg at følge det:

Tidsforløb
g_h   20.56
ans   21.00
jeg går ind   21.01
dhb   21.02
g_h   21.36
ans   21.40
stadig intet    22.00 svar Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-01-06 22:53

Jeg opgiver at få svar i aften og mine tidsstudier stopper 22.50
Godnat Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-06 06:45

Her til morgen har jeg kun modtaget 6 spam mails, ingen meddelelser fra dette spørsmål.

Selv om jeg fjernede fluebenet klokken 22.50, burde jeg jo få mail om de 4 svar, da jeg var inde.
Nu må vi jo se om de er blevet "inde" får nogen advi?
(er det mon flytningen fra "SEND" til modtaget tekst der svigter??).
God Morgen, Svend der skal på arbejde...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 10:15

svendgiversen

Der er ikke noget indlæg fra dig kl. 21:01

Hvad mener du med at du var "inde"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-06 11:48

Med "gik ind" mener jeg at jeg var inde for at se spørgsmålet og fik automatisk sat flueben,
Det var lige efter Krøniken i TV, da der kun var g_h og dit første indlæg, altså ca. kl. 21.01.
Og rigtigt jeg kom kun med indlæg lige efter klokken 22 og kl. 22.50, hvor jeg fjernede fluebenet.
Jeg var altså "inde" fra ca 21.01 til kl. 22.53 og har stadig ikke fået nogen mails...Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-06 12:01

Rettelse>og har stadig ikke fået nogen mails...fra i går aftes

Jeg var jo "inde" igen her til morgen og fik igen sat flueben
og fik advi om din sidste meddelelse kl. 10.14

Man får altså tilsyneladede ikke "forsinkede" meddelelser,
som kandu først når at sende efter at man har fjernet flueben...

Hvornår fik I der "blev inde" mails om nye indlæg? Svend på arbejde...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 17:43

Jeg har fået mails til de indlæg, der har været, og det var til "tiden"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-06 17:57

Du fik da ikke mail efter dit første indlæg i går aftes kl. 21.00?

Så havde du vel ikke sendt din nye test 21.39...
Fik du virkelig svar på den 21.40?? eller deromkring???

Hvorfor får du advi, når jeg ikke gør det... Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 18:05

Jeg har fået mails til de indlæg, der har været, efter kl. 21:00.

Testen gik ud på om mit ur passede med kandus ur.

Jeg har ikke fjernet fluebenet til denne tråd.

Hvis du fjerner fluebenet får du ikke mails, jeg ved ikke hvad du har gjort, men jeg har ikke problemer.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-06 18:20

Den du sendte 10.15 i formiddags fik jeg besked om 10.14
(må jo være en lille tidsforskel på kandu' s og mit ur).

Og nu her kl. 18.04 har jeg lige fået besked om dit indlæg 17. 43...
(kan måske være generende hvis man er i kraftig dialog, men lad gå).

Når jeg fjernede fluebenet kl. 22.50 i går aftes og ikke fik nogen mails overhovedet
fra indlæg mellem klokken 21.00 og 22.00, er flaskehalsen ikke efter at kandu har sendt,
men før; og der sendes altså kun hvis fluebenet stadig er der, Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 18:29

Den mail du har fået 18:04 er den jeg har sendt 18:05 (kandu-tid)

Du modtager ikke mails, hvis du fjerner fluebenet.

"Slår" du fluebenet til igen modtager du kun mails fra det tidspunkt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-06 18:43

Nej, jeg har nu to nye mails fra 18.12 og 18.28;
må være dine fra 18.05 og 18.29, den sidste har haft fart på.
Svend, der kan akceptere 10-15 min. delay og stopper her.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 16-01-06 18:57

Nu skal det lige frem, at jeg ikke svarede på ovennævnte indlæg, efter at have modtaget en mail!
Jeg var inde på "seneste indlæg" og efter en opdatering dukkede indlægget frem!
Altså var den lige registreret på Kandu!!

Gert

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 25 point
Dato : 16-01-06 21:00

Gert, hvis du har fulgt spørgsmålet "Støt Kandu" vil du have observeret, at svarmedelelser,
i modsætning til i går, nu indfinder sig i løbet af få minutter...

Også tiden passer nogenlunde, så mon ikke Kandu har tids justeret og forbedret response tiden?
Hilsen Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-06 21:08

Hos mig har det ikke ændret sig siden i går, jeg får mails fra kandu, når der er nye indlæg til en tråd/spørgsmål.

Men man skal huske at opdatere siden (seneste indlæg) så går man ikke glip af noget til en "forkert" tid.

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 29-01-06 22:38

Tak for svaret svendgiversen.