/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Langsom maskine/systemgendan
Fra : fredag
Vist : 735 gange
100 point
Dato : 12-01-06 13:17

Hej, min maskine er blevet meget langsom, og ville egentlig så prøve at sætte den tilbage i tiden via systemgendannelse, men den viser mig kun kalenderen for denne måned. Jeg kan ikke vælge andre måneder. Hvad kan der være galt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-06 13:25

Er der ikke pil tilbage til venstre for måneden? noget lignende dette: < januar 2006 > klik på den venstre, så kommer du til december 2005 og så videre

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 12-01-06 13:29

jo det er, men den reagere ikke.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-01-06 13:38

Det lyder til at der ikke er nogle systemgendannelses punkter længere tilbage så. Hvis den er blevet langsom så prøv at afinstallere de programmer og spil du ikke bruger. scan for spyware og find et program til at rengøre din registrerings database med. Det har du sikkert allerede gjort?
->Brommi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-06 13:50

Har du under en grundig oprydning fjernet gamle gendannelses punkter? så må du nøjes med dem der er i denne måned

Accepteret svar
Fra : jabus

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-06 15:19

http://www.arlet.dk i venstre menu"langsom komputer" prøv hans oprydning ,den er ganske god

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 12-01-06 18:12

Hej.

Noget der virkelig gør computeren langsom, er hvis du har mange fragmenterte filer. Det kommer stille og rolig, og jeg kører selv en defragmentering en gang om måneden. Der kan virklig merkes forskel i hastighed.

Højreklik på denne computer, og vælg administrer. Herefter vælger du diskdefragmentering.
Du kan lave en analyse af dit C drev, og du vil så kunne se hvordan det ser ud. Alt der er rødt, er fragmenterede filer.

Herefter har du brug for en Reg.clean som de andre også nævner. Jeg bruger selv RegClean XP, og er meget glad for dette program. Det er nemt at bruge.

http://www.freedownloads.nl/RegScrub_eng.htm

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 16-01-06 14:35

det du trænger til er en format c vis du har kørt med det OS i meeeget lang tid kan det være rigtig godt og formatere sin pc og få den fuldstændig rengjort husk!!!! og gem dine vigtige ting lig det over på en anden HDD vis du har eller på cd/dvd,men vis du ikke vil det så lave regclean for vær gang du sletter et program i din pc kommer der et hul i regitringsdata basen og jo flere jo længer tid en god regcleaner med regfagmetinging er tweaknow regcleaner mener jeg den hedder du kan prøve den i 30 dage god føjnøjelse med det.

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 24-03-06 08:28

Tak for svaret jabus.